Magyar tapasztalatai is vannak a METRO AG új vezérigazgatójának
Új vezérigazgatót neveztek ki a METRO AG élére. Philippe Palazzi (47) 2015 júliusa óta tagja a nagyvállalat felsővezetői körének.
A cégcsoport részvényesei tavaly februárban úgy döntöttek, hogy két részre osztják a céget, hogy a két független vállalat még koncentráltabban tudjon saját területeivel foglalkozni. A döntés szerint létrejött egy vezető nagykereskedelmi és élelmiszer-szakértő cég, továbbra is METRO márkanév alatt, illetve egy, a szórakoztató elektronika terén európai piacvezető cég, CECONOMY néven. Az így még inkább megerősödött cégcsoport azóta folyamatosan fejlődik, most pedig új vezérigazgatóval folytatja tovább. A 47 éves Philippe Palazzi 20 éve dolgozik a METRO Csoportnál, ez idő alatt több ország leányvállalatáért is felelős volt, többek között Franciaországban, Portugáliában és Spanyolországban. Különböző pozíciókban kamatoztatta tehetségét, korábban az olasz áruházláncot vezette sikeresen, a magyar METRO Nagykereskedelemnek pedig beszerzési vezetője volt.
Kapcsolódó cikkeink
A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >A Waberer’s és az MVM hosszú távú együttműködésről állapodott meg
A Waberer’s Logisztikai Szegmense és az MVM Csoport három évre…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >