Magyar startup kozmetikai fogfehérítésre épít franchise-hálózatot Európában
A magyar Smile Partner Zrt. kozmetikai fogfehérítő franchise hálózat kiépítésébe kezdett Európában, a hálózathoz 50 magyarországi partner mellett Csehországból, Szlovákiából és Dániából is számos cég csatlakozott már – tájékoztatta Farkas Norbert, a zrt. vezérigazgató-helyettese az MTI-t.
A három országban 15 partnercéggel dolgoznak, és több tucat céggel folytatnak tárgyalásokat – mondta. Terveik között szerepel, hogy 3-5 éven belül az Európai Unió 10 országában is megjelenjenek, valamint az oroszországi és keleti régió – Grúzia, Azerbajdzsán, Kazahsztán – piacainak meghódítása.
Ismertetése szerint a Smile Partner Zrt.-t egy éve 4 magyar magánbefektető alapította. A kozmetikai fogfehérítés nagyszabású ötletét annyira megnyerőnek tartotta a Jeremie programban részt vevő Euroventures Zrt. kockázatitőke-befektető, hogy nem sokkal az indulás után 100 millió forinttal szállt be az üzletbe.
A Smilepoint néven kidolgozott franchise rendszert közösségi védjegy oltalom alá helyezték. A fogfehérítő anyag és a rendszer kiegészítő elemei (szilikonsín, aktivátor spray) amerikai, a kategória vezető gyártójának (Beaming White) a terméke. Az innováció a Smilepoint márka részéről az egységesített csomagolás (szett), amelyet ellenőrzött, minden EU jogszabálynak megfelelő terméktájékoztatóval láttak el, és az 1 alkalommal történő, 3×15 perces eljárásban elérhető. A márkanévvel ellátott, egységesített megoldás együtt élvezi az EU területére vonatkozó márkavédjegy oltalmat.
A kezelés olcsóbb az eddig használt módszereknél és előnye, hogy alkalmazása során a páciens szájába nem nyúl senki más, csak ő maga, hogy felhelyezze az ökölvívók fogvédőjéhez hasonló, pasztával töltött műanyagot – mondta a vezérigazgató-helyettes.
A rendszer tagjainak a fogfehérítéshez szükséges terméket és ismeretet biztosítják, és az engedélyek beszerzésében is segítenek – tette hozzá.
Közölte: a Smile Partner Zrt.-be különböző formában összesen több mint 150 millió forintot fektettek be. A tervezett megtérülési idő 3-5 év, a külföldi terjeszkedés függvényében. A cég 2014-ben a nem auditált pénzügyi adatok alapján mintegy 40 millió forint árbevételt ért el a saját bolti kiskereskedelemből, a franchise hálózat bővüléséből és a hálózat termékeinek utánrendeléseiből. A csehországi piacbővítés eredményei 2015-ben jelentkeznek – jelezte Farkas Norbert. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Egészségkárosító szépségápolási termékek? A szakértők figyelmeztetnek a Temu veszélyeire
Az internetes vásárlás világa továbbra is hódít, és a Temu,…
Tovább olvasom >Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >