Magyar stand a PLMA’s World of Private Label kiállításon
A világviszonylatban is vezető szakmai rendezvényként számon tartott amszterdami kiállításon közel 70 ország több mint 3.000 kiállítója folytat intenzív kereskedelmi tárgyalásokat a 90 országból érkező szakmai látogatókkal.Az Agrármarketing Centrum 2007
után idén már második alkalommal kínál
megjelenési lehetőséget az élelmiszeripari
ágazat gyártói számára a PLMA
(Private Label Manufacturers Association) által Európában
1986 óta megrendezett kereskedelmi márkák
szakkiállításán. A magyar nemzeti stand
108 m2-es területén 10 hazai élelmiszergyártó
vállalat és borászat mutatkozik be.
A szakkiállításon
a kereskedelmi márkás termékek széles
skálája kerül bemutatásra. Az árukínálat
felöleli az alábbi kategóriákat: friss és
fagyasztott termékek; szárazáruk és
italok, kozmetikumok, egészség- és szépségipari
termékek, háztartási és
konyhafelszerelés, autóápolás, kertészeti
cikkek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >