Magyar stand a PLMA’s World of Private Label kiállításon
A világviszonylatban is vezető szakmai rendezvényként számon tartott amszterdami kiállításon közel 70 ország több mint 3.000 kiállítója folytat intenzív kereskedelmi tárgyalásokat a 90 országból érkező szakmai látogatókkal.Az Agrármarketing Centrum 2007
után idén már második alkalommal kínál
megjelenési lehetőséget az élelmiszeripari
ágazat gyártói számára a PLMA
(Private Label Manufacturers Association) által Európában
1986 óta megrendezett kereskedelmi márkák
szakkiállításán. A magyar nemzeti stand
108 m2-es területén 10 hazai élelmiszergyártó
vállalat és borászat mutatkozik be.
A szakkiállításon
a kereskedelmi márkás termékek széles
skálája kerül bemutatásra. Az árukínálat
felöleli az alábbi kategóriákat: friss és
fagyasztott termékek; szárazáruk és
italok, kozmetikumok, egészség- és szépségipari
termékek, háztartási és
konyhafelszerelés, autóápolás, kertészeti
cikkek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Se a GDP-növekedés, se a zöld növekedés nem veszi figyelembe a természeti korlátokat
Fontos témákról, de oldott hangulatban és élénk érdeklődés mellett folyt…
Tovább olvasom >Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >