Magyar stand a PLMA’s World of Private Label kiállításon
A világviszonylatban is vezető szakmai rendezvényként számon tartott amszterdami kiállításon közel 70 ország több mint 3.000 kiállítója folytat intenzív kereskedelmi tárgyalásokat a 90 országból érkező szakmai látogatókkal.Az Agrármarketing Centrum 2007
után idén már második alkalommal kínál
megjelenési lehetőséget az élelmiszeripari
ágazat gyártói számára a PLMA
(Private Label Manufacturers Association) által Európában
1986 óta megrendezett kereskedelmi márkák
szakkiállításán. A magyar nemzeti stand
108 m2-es területén 10 hazai élelmiszergyártó
vállalat és borászat mutatkozik be.
A szakkiállításon
a kereskedelmi márkás termékek széles
skálája kerül bemutatásra. Az árukínálat
felöleli az alábbi kategóriákat: friss és
fagyasztott termékek; szárazáruk és
italok, kozmetikumok, egészség- és szépségipari
termékek, háztartási és
konyhafelszerelés, autóápolás, kertészeti
cikkek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre nagyobb fesztivált csapnak a gin körül
A gin nemcsak az egyik legnépszerűbb ital és longdrink alapanyag…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben a IV. Magyar Gasztronómia Napján
2025. április 26-27-én tartják a IV. Magyar Gasztronómia Napját. A…
Tovább olvasom >IFFA 2025: A hús- és fehérjeipar vezető világvására
A frankfurti IFFA szakvásár a nemzetközi hús- és fehérjeipar legnagyobb…
Tovább olvasom >