Magyar stand a PLMA’s World of Private Label kiállításon
A világviszonylatban is vezető szakmai rendezvényként számon tartott amszterdami kiállításon közel 70 ország több mint 3.000 kiállítója folytat intenzív kereskedelmi tárgyalásokat a 90 országból érkező szakmai látogatókkal.Az Agrármarketing Centrum 2007
után idén már második alkalommal kínál
megjelenési lehetőséget az élelmiszeripari
ágazat gyártói számára a PLMA
(Private Label Manufacturers Association) által Európában
1986 óta megrendezett kereskedelmi márkák
szakkiállításán. A magyar nemzeti stand
108 m2-es területén 10 hazai élelmiszergyártó
vállalat és borászat mutatkozik be.
A szakkiállításon
a kereskedelmi márkás termékek széles
skálája kerül bemutatásra. Az árukínálat
felöleli az alábbi kategóriákat: friss és
fagyasztott termékek; szárazáruk és
italok, kozmetikumok, egészség- és szépségipari
termékek, háztartási és
konyhafelszerelés, autóápolás, kertészeti
cikkek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >