Magyar sajt a világhír küszöbén: nemzetközi versenyen hazánk kedvenc ínyencsége
Óriási megtiszteltetés érte a SZEGA Nemzetek sajtversenyének tavalyi győztesét, a hazai Ranoldert. Június 11-13. között a világ legfinomabb ínyencségeivel veszi fel a küzdelmet a legjobb sajtnak járó címért – igen nagy eséllyel.
Tavaly példátlan sikere volt a SZEGA Nemzetek Sajtversenyének: a rendezvényre ellátogató Roland Barthélemy – aki a világ egyik legismertebb sajtmestere és sajtlovagja –, ugyanis személyesen hívta meg a győztes Ranolder nevű magyar sajtot az egyik legnevesebb fesztivál, a Mondial du Fromage versenyzői közé.
„Már az is igazi megtiszteltetés volt számunkra, hogy Roland Barthélemy személyesen látogatott el a tavalyi sajtversenyre, azt azonban nem is gondoltuk volna, hogy annyira megkedveli a magyar sajtokat, hogy idén első alkalommal a világszerte ismert nemzetközi sajt kiállításra és versenyre, a Mondial du Fromage-ra is meghívja a Sümegtej által készített Ranoldert, és mellette még néhány hazai sajtkülönlegességet. A Mondial du Fromage-on először képviselhetjük Magyarországot, és őszinte örömmel tölt el, hogy a SZEGA Market is jócskán kivette a részét ebben a nemzetközi sikerben, hiszen az általunk szervezett versenyen fedeztük fel ezt a terméket” – árulta el Gábossy Ádám, a Nemzetek Sajtversenyét szervező SZEGA Camembert Kft. ügyvezetője.
Az, hogy a sajtlovag maga ajánlotta a hazai termékeket a nemzetközi rendezvényre, már önmagában sikernek tekinthető, ráadásul elárulta: nem lenne meglepő, ha a magyar sajt előkelő helyen végezne a versenyen.
„A Nemzetközi sajt kiállítás és verseny Franciaországban kap helyet június 11-13. között. A résztvevő sajtokat egy 80 tagból álló zsűri fogja majd értékelni különféle szempontok szerint, és itt kell majd helytállnia várhatóan nagyjából 600 másik termék mellett a magyar Ranolder sajtnak. A rendezvényen azonban nem csak ezt a terméket, hanem más különlegességeket is megismerhet a nemzetközi közönség, hiszen idén először magyar kiállítóként a SZEGA Foods képviseli majd hazánkat” – tette hozzá Gábossy Ádám.
Kapcsolódó cikkeink
A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >