Magyar művészek rajzaival ünnepel a Medve sajt
Idén lett 90 éves a magyarok örök kedvenc kockasajtja, a kezdetektől Magyarországon gyártott Medve sajt. A márka alapítója, Stauffer Frigyes honosította meg hazánkban az ömlesztett sajtok gyártási technológiáját, így a répcelaki kördobozos sajt immáron 90 éve a magyarok mindennapi örömeinek része. A kerek évforduló alkalmából a Medve a fogyasztókkal együtt ünnepel: egy kutatás során felmérték, mi jelent a magyarok számára apró örömöt, mi fakasztja mosolyra őket. Ezek a témák inspirálták azt az öt művészt – Buzás Alíz, Kolláth Gergő, Rátkai Kornél, Klement Csaba, Cserkuti Dávid – akik ezekből az apró örömökből limitált, ünnepi csomagolást terveztek az ország kedvenc medvéjének.
Az idén 90. születésnapját ünneplő Medve sajt fennállása óta fontos feladatának tartja, hogy felhívja az emberek figyelmét azokra a mindennapi pillanatokra, amik örömet okoznak, megmosolyogtatnak, legyen szó egy ölelésről vagy egy gyönyörű naplementéről. Az ikonikus márka a magyar lakosságot is bevonta a rendkívüli születésnapba: egy reprezentatív kutatás keretében felmérte, hogy mik azok az események, történetek, amik számukra örömforrást jelentenek a mindennapokban, amik boldoggá teszik őket, mint amikor egy sajt formájában újra találkozunk gyerekkorunk szeretett ízeivel.
Ezek az apró örömök inspirálták azt az öt művészt is, akik a márka számára megrajzolták azokat a kedves pillanatokat, amelyek mosolyt csalnak az arcokra. Így elevenedik meg a 90 éves Medve sajt csomagolásán Buzás Alíz illusztrálásában az eső illatának érzése, Kolláth Gergő kiskedvencének boldog üdvözlése, Rátkai Kornél ágyban eltöltött reggelije. Ezeken túl, Klement Csaba számára a gyerekkori emlékekből táplálkozó nosztalgikus rajzok jelentenek apró örömöt, Cserkuti Dávid pedig a közösen megcsodált naplemente élményét elevenítette fel.
A felkért alkotók szakmájuk jeles képviselői, Cserkuti Dávid Alfabéta-díjas grafikus, Buzás Alíznak több könyve is jelent meg a saját illusztrációival. Rátkai Kornél mesekönyveket rajzol, míg Klement Csaba készített már Odett számára animációs videóklipet, Kolláth Gergő pedig UI designerként dolgozik.
A művészek kiválasztásánál fontos szempont volt, hogy azonosulni tudjanak a márka értékrendjével, és képviselni tudják az apró örömök szemléletet is.
Nagyon örültem a felkérésnek – olyan volt kicsit, mintha nyernék valamit. Mivel olyan dolgot illusztráltam, ami számomra kedves, így ez a része könnyen ment. Egy kicsit izgultam viszont, mert szerettem volna valami olyasmit alkotni, ami a Medve sajt rajongóknak kedves, hogy ők is annyira bele tudjanak szeretni ebbe a témába, mint én. Remélem, hogy ez sikerült! – mesélte Kolláth Gergő az alkotás folyamatáról.
Az öt művész grafikáival megújult, 140g-os kördobozos Medve sajttal augusztus közepétől találkozhatnak a vásárlók a boltok polcain. A limitált kollekció a Medve 90 éves születésnapi ünneplésének része.
A művészekkel készült werkfilm:
A limitált csomagolásról szóló videó:
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerség a művészet és az utazás közötti kapcsolat erősítésére, a kulturális turizmus fejlesztésére
„A művészet utazás”, ez a gondolat áll az Art Market…
Tovább olvasom >A mentális egészség fenntartása a vállalati folyamatokban – A művészet erre is jó?
A természeti- és társadalmi tőke gondozása új kihívások elé állíthatja…
Tovább olvasom >Díjazzák a kulturális turizmus területén kiemelkedő településeket
Az Art is Business olyan értékteremtő és -megóvó platform, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >