Magyar közösségi stand a 2011-es Prowein kiállításon is
A borászati és szeszesital szektor képviselői jól ismerik a ProWein elnevezésű borászati és szeszesital szakkiállítást (2011.03.27-29.), hiszen itt gyakorlatilag valamennyi bortermelő ország képviselteti magát. A vásár egyik kiemelt kísérőrendezvénye a minden évben változó témák köré csoportosuló Nemzetközi Kóstolózóna. A rendezvény keretein belül (mottója: „Tradíció versus Modernitás”) a borkészítési módszerek sokszínűségébe nyerhetnek bepillantást idén a szakemberek.
Az Agrármarketing Centum – a Nemzeti Bormarketing Program keretein belül és finanszírozásával– 135 m2 -es területen 17 kiállítót vonultat fel. Noha elsősorban a tokaji borok mezőnye erős, a nemzeti standon belül megjelenő pincészetek Magyarország számos borvidékének kínálatát reprezentálják, olyan képviselőkkel, mint az Év Pincészete díjat 2010-ben elnyert Pannonhalmi Apátsági Pincészet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >