Magyar közösségi stand a 2011-es Prowein kiállításon is
A borászati és szeszesital szektor képviselői jól ismerik a ProWein elnevezésű borászati és szeszesital szakkiállítást (2011.03.27-29.), hiszen itt gyakorlatilag valamennyi bortermelő ország képviselteti magát. A vásár egyik kiemelt kísérőrendezvénye a minden évben változó témák köré csoportosuló Nemzetközi Kóstolózóna. A rendezvény keretein belül (mottója: „Tradíció versus Modernitás”) a borkészítési módszerek sokszínűségébe nyerhetnek bepillantást idén a szakemberek.
Az Agrármarketing Centum – a Nemzeti Bormarketing Program keretein belül és finanszírozásával– 135 m2 -es területen 17 kiállítót vonultat fel. Noha elsősorban a tokaji borok mezőnye erős, a nemzeti standon belül megjelenő pincészetek Magyarország számos borvidékének kínálatát reprezentálják, olyan képviselőkkel, mint az Év Pincészete díjat 2010-ben elnyert Pannonhalmi Apátsági Pincészet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AI a vezetésben: több mint automatizálás, a munka támogatása
A mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása az üzleti életben már nemcsak…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben? Jön a 34. Biokultúra Nap!
A Magyar Biokultúra Szövetség immár 34. alkalommal rendezi meg a…
Tovább olvasom >