Magyar közösségi stand a 2011-es Prowein kiállításon is
A borászati és szeszesital szektor képviselői jól ismerik a ProWein elnevezésű borászati és szeszesital szakkiállítást (2011.03.27-29.), hiszen itt gyakorlatilag valamennyi bortermelő ország képviselteti magát. A vásár egyik kiemelt kísérőrendezvénye a minden évben változó témák köré csoportosuló Nemzetközi Kóstolózóna. A rendezvény keretein belül (mottója: „Tradíció versus Modernitás”) a borkészítési módszerek sokszínűségébe nyerhetnek bepillantást idén a szakemberek.
Az Agrármarketing Centum – a Nemzeti Bormarketing Program keretein belül és finanszírozásával– 135 m2 -es területen 17 kiállítót vonultat fel. Noha elsősorban a tokaji borok mezőnye erős, a nemzeti standon belül megjelenő pincészetek Magyarország számos borvidékének kínálatát reprezentálják, olyan képviselőkkel, mint az Év Pincészete díjat 2010-ben elnyert Pannonhalmi Apátsági Pincészet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Protechtor Future Summit: A gazdasági-politikai szakértők már az összeomlást várják, a cégvezérek körében viszont töretlen az optimizmus
Klímaváltozás, járványok, erőforráshiány, biztonsági fenyegetések – válságok mindig is voltak,…
Tovább olvasom >Itt van most Európa legolcsóbb karácsonyi vására
Az erdélyi Nagyszeben karácsonyi vására mára Európa egyik legkedveltebb adventi…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >