Magyar közösségi stand a 2011-es Prowein kiállításon is
A borászati és szeszesital szektor képviselői jól ismerik a ProWein elnevezésű borászati és szeszesital szakkiállítást (2011.03.27-29.), hiszen itt gyakorlatilag valamennyi bortermelő ország képviselteti magát. A vásár egyik kiemelt kísérőrendezvénye a minden évben változó témák köré csoportosuló Nemzetközi Kóstolózóna. A rendezvény keretein belül (mottója: „Tradíció versus Modernitás”) a borkészítési módszerek sokszínűségébe nyerhetnek bepillantást idén a szakemberek.
Az Agrármarketing Centum – a Nemzeti Bormarketing Program keretein belül és finanszírozásával– 135 m2 -es területen 17 kiállítót vonultat fel. Noha elsősorban a tokaji borok mezőnye erős, a nemzeti standon belül megjelenő pincészetek Magyarország számos borvidékének kínálatát reprezentálják, olyan képviselőkkel, mint az Év Pincészete díjat 2010-ben elnyert Pannonhalmi Apátsági Pincészet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >