Magyar közösségi stand a 2011-es Prowein kiállításon is

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 03. 22. 11:50

A borászati és szeszesital szektor képviselői jól ismerik a ProWein elnevezésű borászati és szeszesital szakkiállítást (2011.03.27-29.), hiszen itt gyakorlatilag valamennyi bortermelő ország képviselteti magát. A vásár egyik kiemelt kísérőrendezvénye a minden évben változó témák köré csoportosuló Nemzetközi Kóstolózóna. A rendezvény keretein belül (mottója: „Tradíció versus Modernitás”) a borkészítési módszerek sokszínűségébe nyerhetnek bepillantást idén a szakemberek.

Az Agrármarketing Centum – a Nemzeti Bormarketing Program keretein belül és finanszírozásával– 135 m2 -es területen 17 kiállítót vonultat fel. Noha elsősorban a tokaji borok mezőnye erős, a nemzeti standon belül megjelenő pincészetek Magyarország számos borvidékének kínálatát reprezentálják, olyan képviselőkkel, mint az Év Pincészete díjat 2010-ben elnyert Pannonhalmi Apátsági Pincészet.

Kapcsolódó cikkeink