Magyar kampány a shortlisten
A reklámszakma egyik legfontosabb nemzetközi kreatív megmérettetésének számító fesztiválon, a Golden Drumon idén összesen nyolc köztéri reklámot díjaztak Bronz, Ezüst illetve Arany Dobverővel.A legjobb magyar köztéri hirdetés is bekerült a jelöltek közé: a DDB Budapest Pöttyös Túró Rudi kampányáért izgulhattak az alkotók, de végül nem kaptak díjat.
– Van még mit tanulnunk a külföldi példákból, de a versenyeken való részvétel mindenképp hasznos a köztéri reklámok kreatív színvonalának emelése szempontjából – mondta Török Ferenc, a Magyar Közterületi Reklámszövetség szóvivője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >