Magyar kampány a shortlisten
A reklámszakma egyik legfontosabb nemzetközi kreatív megmérettetésének számító fesztiválon, a Golden Drumon idén összesen nyolc köztéri reklámot díjaztak Bronz, Ezüst illetve Arany Dobverővel.A legjobb magyar köztéri hirdetés is bekerült a jelöltek közé: a DDB Budapest Pöttyös Túró Rudi kampányáért izgulhattak az alkotók, de végül nem kaptak díjat.
– Van még mit tanulnunk a külföldi példákból, de a versenyeken való részvétel mindenképp hasznos a köztéri reklámok kreatív színvonalának emelése szempontjából – mondta Török Ferenc, a Magyar Közterületi Reklámszövetség szóvivője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >