Magyar kampány a shortlisten
A reklámszakma egyik legfontosabb nemzetközi kreatív megmérettetésének számító fesztiválon, a Golden Drumon idén összesen nyolc köztéri reklámot díjaztak Bronz, Ezüst illetve Arany Dobverővel.A legjobb magyar köztéri hirdetés is bekerült a jelöltek közé: a DDB Budapest Pöttyös Túró Rudi kampányáért izgulhattak az alkotók, de végül nem kaptak díjat.
– Van még mit tanulnunk a külföldi példákból, de a versenyeken való részvétel mindenképp hasznos a köztéri reklámok kreatív színvonalának emelése szempontjából – mondta Török Ferenc, a Magyar Közterületi Reklámszövetség szóvivője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
