A magyar játékpiac 4 százalékkal bővült tavaly a Regio Játékkereskedelmi Kft szerint
Mintegy 4 százalékkal bővült a hagyományos játékok piaca tavaly Magyarországon és átlépte a 45 milliárd forintot a Regio Játékkereskedelmi Kft. előzetes becslése szerint.
A társaság keddi tájékoztatása szerint a Regio adja a belföldi forgalom csaknem negyedét, a játékkereskedő cég forgalma 7,1 százalékkal nőtt tavaly az előző évhez képest, az árbevétel elérte a 10,5 milliárd forintot.
A játékpiac forgalma tavaly is decemberben tetőzött, az éves bevétel negyedét a karácsonyi ajándéknak szánt játékok tették ki.
A közlemény szerint a Regio tavaly mintegy 6,5 millió játékot adott el. Egyre többen választották az online beszerzést, a webes értékesítés átlagon felül, mintegy 30 százalékkal nőtt. A hagyományos bolti vásárlások átlagosan 6000, az online megrendelések pedig 7700 forintosak voltak. A legnépszerűbbek az építőkészletek, a társas- és kártyajátékok, valamint a kreatív és fejlesztő játékok voltak.
A kft.-t 1990-ben családi vállalkozásként alapították, 100 százalékban magyar tulajdonú, mintegy 450 munkavállalót foglalkoztat. Országszerte 34 játékboltja van. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Örök sláger a gumikacsa – a millenniumi generáció új szenvedélye
A világ egyre gyorsabban változik, de van, ami állandó: a…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >A játékpiacot is fellendíti a húsvét
A játékpiacot is fellendíti a húsvét, általában 5 és 10…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >