A magyar játékpiac 4 százalékkal bővült tavaly a Regio Játékkereskedelmi Kft szerint
Mintegy 4 százalékkal bővült a hagyományos játékok piaca tavaly Magyarországon és átlépte a 45 milliárd forintot a Regio Játékkereskedelmi Kft. előzetes becslése szerint.
A társaság keddi tájékoztatása szerint a Regio adja a belföldi forgalom csaknem negyedét, a játékkereskedő cég forgalma 7,1 százalékkal nőtt tavaly az előző évhez képest, az árbevétel elérte a 10,5 milliárd forintot.
A játékpiac forgalma tavaly is decemberben tetőzött, az éves bevétel negyedét a karácsonyi ajándéknak szánt játékok tették ki.
A közlemény szerint a Regio tavaly mintegy 6,5 millió játékot adott el. Egyre többen választották az online beszerzést, a webes értékesítés átlagon felül, mintegy 30 százalékkal nőtt. A hagyományos bolti vásárlások átlagosan 6000, az online megrendelések pedig 7700 forintosak voltak. A legnépszerűbbek az építőkészletek, a társas- és kártyajátékok, valamint a kreatív és fejlesztő játékok voltak.
A kft.-t 1990-ben családi vállalkozásként alapították, 100 százalékban magyar tulajdonú, mintegy 450 munkavállalót foglalkoztat. Országszerte 34 játékboltja van. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A játékpiacot is fellendíti a húsvét
A játékpiacot is fellendíti a húsvét, általában 5 és 10…
Tovább olvasom >Húsvétkor indul a szabadtéri szezon a játékpiacon
A kisgyermekes családokban az ajándékozás továbbra is a húsvét meghatározó…
Tovább olvasom >Spielwarenmesse: a játékpiac legjobbjait jutalmazták
A Spielwarenmesse második napja ünnepi hangulatban kezdődött, amikor hat különösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >