Magyar Hetek a Coránál
Magyar Hetek címmel népszerűsítették a Cora áruházak a magyar termékeket április 24.–május 10. között. A Magyar Hetek katalógusból sok érdekes információhoz juthattak a vásárlók hazánk gasztronómiai örökségével kapcsolatban, emellett színes programok és nyereményjáték is várta az érdeklődőket.
A minőség jegyében a Cora mindig is igyekezett minél több ismerettel rendelkezni a forgalmazott élelmiszerek eredetéről, előállításuk módjáról, a termelés vagy gyártás során felhasznált anyagokról. A termelőkkel és beszállítókkal kialakított együttműködések hasznosnak bizonyultak, és számos esetben, közös termékfejlesztés eredményeként, kifejezetten a Cora számára előállított termékekben öltöttek testet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tíz éve Együtt a babákért: A dm idén is pelenka adománnyal támogatja a nehéz körülmények között élő családokat
A dm idén is 20 millió forint értékben adományoz 6500…
Tovább olvasom >Új székházba költözik a Henkel
A Henkel Magyarország a budapesti központi irodáit maga mögött hagyva…
Tovább olvasom >Körforgásos gazdasági programot indít a klímák és hőszivattyúk hűtőközegének újrafelhasználására a Daikin
A klímaváltozás kihívásairól a koronavírusos idők ellenére sem szabad megfeledkezni…
Tovább olvasom >