Magyar Hetek a Coránál
Magyar Hetek címmel népszerűsítették a Cora áruházak a magyar termékeket április 24.–május 10. között. A Magyar Hetek katalógusból sok érdekes információhoz juthattak a vásárlók hazánk gasztronómiai örökségével kapcsolatban, emellett színes programok és nyereményjáték is várta az érdeklődőket.
A minőség jegyében a Cora mindig is igyekezett minél több ismerettel rendelkezni a forgalmazott élelmiszerek eredetéről, előállításuk módjáról, a termelés vagy gyártás során felhasznált anyagokról. A termelőkkel és beszállítókkal kialakított együttműködések hasznosnak bizonyultak, és számos esetben, közös termékfejlesztés eredményeként, kifejezetten a Cora számára előállított termékekben öltöttek testet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >