Magyar Hetek a Coránál
Magyar Hetek címmel népszerűsítették a Cora áruházak a magyar termékeket április 24.–május 10. között. A Magyar Hetek katalógusból sok érdekes információhoz juthattak a vásárlók hazánk gasztronómiai örökségével kapcsolatban, emellett színes programok és nyereményjáték is várta az érdeklődőket.
A minőség jegyében a Cora mindig is igyekezett minél több ismerettel rendelkezni a forgalmazott élelmiszerek eredetéről, előállításuk módjáról, a termelés vagy gyártás során felhasznált anyagokról. A termelőkkel és beszállítókkal kialakított együttműködések hasznosnak bizonyultak, és számos esetben, közös termékfejlesztés eredményeként, kifejezetten a Cora számára előállított termékekben öltöttek testet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >