Magyar győztes a Global Awards versenyen
Összesen 23 ország 76 nevezése érkezett be a Shop! Global Awards nemzetek viadalára, ahol csak a helyi versenyek kategóriagyőztesei szerepelhetnek. 23 kategóriában hirdették ki a POP „Oscar díját”, amelynek 8 brazil, 4 ausztrál, 3-3 UK és USA, 2 német és egy -egy kínai, magyar és török nyertes örülhetett. A trófeákat, az arany felkiáltójeleket a jelenlevők személyesen vették át, a többieké pedig postán érkezik a következő hetekben.
Ahogy előző számunkban és több platformon beszámoltunk, a Digital, Mobile, Interactive Media & Technology kategória nyertese a magyar Trusted Implementation Kft. „Coca-Cola Creations: Innovative Design for an AI-based Product” nevezése lett, amelyet a Coca-Cola HBC részére és együttműködésével készített el. A pályamunka a magyar POPAI Awards 2023 versenyen az „Év Displaye” volt.
//
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >Business Superbrands-díj a METRO Gasztroakadémiának
2024-ben a METRO Magyarország tudásközpontja, a METRO Gasztroakadémia is elnyerte…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >