Magyar győztes a Global Awards versenyen
Összesen 23 ország 76 nevezése érkezett be a Shop! Global Awards nemzetek viadalára, ahol csak a helyi versenyek kategóriagyőztesei szerepelhetnek. 23 kategóriában hirdették ki a POP „Oscar díját”, amelynek 8 brazil, 4 ausztrál, 3-3 UK és USA, 2 német és egy -egy kínai, magyar és török nyertes örülhetett. A trófeákat, az arany felkiáltójeleket a jelenlevők személyesen vették át, a többieké pedig postán érkezik a következő hetekben.
Ahogy előző számunkban és több platformon beszámoltunk, a Digital, Mobile, Interactive Media & Technology kategória nyertese a magyar Trusted Implementation Kft. „Coca-Cola Creations: Innovative Design for an AI-based Product” nevezése lett, amelyet a Coca-Cola HBC részére és együttműködésével készített el. A pályamunka a magyar POPAI Awards 2023 versenyen az „Év Displaye” volt.
//
Kapcsolódó cikkeink
Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >Business Superbrands-díj a METRO Gasztroakadémiának
2024-ben a METRO Magyarország tudásközpontja, a METRO Gasztroakadémia is elnyerte…
Tovább olvasom >Nagy magyar borravalókörkép
A digitális fizetés és a számlába beépített szervizdíj terjedésével folyamatosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >