Magyar Franchise Szövetség: Nő a franchise-vállalkozások népszerűsége Magyarországon
A gazdasági bizonytalanság hatására nő a franchise-vállalkozások népszerűsége Magyarországon.
A Magyar Franchise Szövetség szerint jelenleg kiemelkedő érdeklődés mutatkozik a pilatesstúdiók, gyorséttermek, kávézók és ingatlanközvetítők rendszerei iránt. A franchise előnye, hogy a vállalkozók egy kipróbált üzleti modellbe léphetnek be, csökkentve a kezdeti kockázatokat. A szövetség április 3-án a Lurdy Házban rendezi meg a Franchise Expót, ahol mintegy 40 kiállító mutatja be hálózatát. A rendezvény célja, hogy a vállalkozók megismerjék az elérhető lehetőségeket, és a hazai, valamint nemzetközi hálózatok üzleti partnereket találjanak.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >Privát és Privát Max üzletek CBA színekben
„Jelentős mérföldkő a CBA történetében: a Kerekes Kft. csatlakozásával tovább erősödik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >