Magyar Franchise Szövetség: Nő a franchise-vállalkozások népszerűsége Magyarországon
A gazdasági bizonytalanság hatására nő a franchise-vállalkozások népszerűsége Magyarországon.
A Magyar Franchise Szövetség szerint jelenleg kiemelkedő érdeklődés mutatkozik a pilatesstúdiók, gyorséttermek, kávézók és ingatlanközvetítők rendszerei iránt. A franchise előnye, hogy a vállalkozók egy kipróbált üzleti modellbe léphetnek be, csökkentve a kezdeti kockázatokat. A szövetség április 3-án a Lurdy Házban rendezi meg a Franchise Expót, ahol mintegy 40 kiállító mutatja be hálózatát. A rendezvény célja, hogy a vállalkozók megismerjék az elérhető lehetőségeket, és a hazai, valamint nemzetközi hálózatok üzleti partnereket találjanak.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >Privát és Privát Max üzletek CBA színekben
„Jelentős mérföldkő a CBA történetében: a Kerekes Kft. csatlakozásával tovább erősödik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelem új alapokon
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) 2025. január 1-jén…
Tovább olvasom >A júliusban szigorodó EFO-szabályozás miatt a cégek még inkább nyitottak a diákfoglalkoztatásra
Közeleg a nyári szezon, a diákmunka-piac pedig már most élénk…
Tovább olvasom >AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >