Magyar Franchise Szövetség: Nő a franchise-vállalkozások népszerűsége Magyarországon
A gazdasági bizonytalanság hatására nő a franchise-vállalkozások népszerűsége Magyarországon.
A Magyar Franchise Szövetség szerint jelenleg kiemelkedő érdeklődés mutatkozik a pilatesstúdiók, gyorséttermek, kávézók és ingatlanközvetítők rendszerei iránt. A franchise előnye, hogy a vállalkozók egy kipróbált üzleti modellbe léphetnek be, csökkentve a kezdeti kockázatokat. A szövetség április 3-án a Lurdy Házban rendezi meg a Franchise Expót, ahol mintegy 40 kiállító mutatja be hálózatát. A rendezvény célja, hogy a vállalkozók megismerjék az elérhető lehetőségeket, és a hazai, valamint nemzetközi hálózatok üzleti partnereket találjanak.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatér a Wendy’s: újra belépne a magyar piacra a legendás gyorsétteremlánc
Több mint két évtized után újra próbálkozna Magyarországon a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai építkezés, fenntarthatóság és közösségi jelenlét a Reálnál
2024-ben a Reál-csoporton belül tovább folytatódott az előző években megkezdett…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 70 milliárd forint értékben kapnak élelmiszer-utalványt az idősek
Összesen több mint 70 milliárd forint értékű élelmiszer-utalványt kapnak az…
Tovább olvasom >A VOSZ további javaslatokat tesz a vállalkozások működési feltételeinek javítására
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) további javaslatokat tesz…
Tovább olvasom >Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >