Magyar Fesztiválok Bora – Ahol a tokaji és a fesztiválok találkoztak
A vártnál is nagyobb sikerrel zárult a Tokaj Kereskedőház Zrt. címketervezési pályázata, amelynek keretében a „Pincemester Bora” elnevezésű termékének grafikai megjelenéséből kellett minden érdeklődőnek kiindulnia, és megtalálnia azt, mit is jelent számára a Magyar Fesztiválok Bora. A brand a fiatalok számára elérhető árú minőségi fehérbor, mely lehetővé teszi a korosztály számára is a kulturált és minőségi borfogyasztást
A címketervezési pályázatra hatvan grafikus 98 pályamunkája érkezett be. A pályázat szakmai nyertese Novotny Dóra lett „Fesztiválhangulat” című munkájával.
A győztesek a felajánlott pénzdíj mellett fesztiválbelépőket, bort és egy meghívást is kaptak a Tokaj Kereskedőház borászatának meglátogatására. A pályázat záróeseményére július 17-én került sor a GouBa Bazaarban, Budapesten.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >