Magyar Fesztiválok Bora – Ahol a tokaji és a fesztiválok találkoztak
A vártnál is nagyobb sikerrel zárult a Tokaj Kereskedőház Zrt. címketervezési pályázata, amelynek keretében a „Pincemester Bora” elnevezésű termékének grafikai megjelenéséből kellett minden érdeklődőnek kiindulnia, és megtalálnia azt, mit is jelent számára a Magyar Fesztiválok Bora. A brand a fiatalok számára elérhető árú minőségi fehérbor, mely lehetővé teszi a korosztály számára is a kulturált és minőségi borfogyasztást
A címketervezési pályázatra hatvan grafikus 98 pályamunkája érkezett be. A pályázat szakmai nyertese Novotny Dóra lett „Fesztiválhangulat” című munkájával.
A győztesek a felajánlott pénzdíj mellett fesztiválbelépőket, bort és egy meghívást is kaptak a Tokaj Kereskedőház borászatának meglátogatására. A pályázat záróeseményére július 17-én került sor a GouBa Bazaarban, Budapesten.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyolc területen már megfigyelhető fordulat a gazdaságban
A gazdaságban már nyolc területen megfigyelhető fordulat: a foglakoztatás, a…
Tovább olvasom >Meglepően jól sikerült a január a kiskereskedelemben
A gyenge évzáráshoz képest 2,2%-kal nőtt a kiskereskedelmi forgalom, ami…
Tovább olvasom >Új támogatások segítik a dinamikusan fejlődő magyar húsmarhatartást
Az állattenyésztő ágazatok közül az elmúlt 25 évben a legnagyobb…
Tovább olvasom >