Magyar Fesztiválok Bora – Ahol a tokaji és a fesztiválok találkoztak

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 08. 30. 22:21

A vártnál is nagyobb sikerrel zárult a Tokaj Kereskedőház Zrt. címketervezési pályázata, amelynek keretében a „Pincemester Bora” elnevezésű termékének grafikai megjelenéséből kellett minden érdeklődőnek kiindulnia, és megtalálnia azt, mit is jelent számára a Magyar Fesztiválok Bora. A brand a fiatalok számára elérhető árú minőségi fehérbor, mely lehetővé teszi a korosztály számára is a kulturált és minőségi borfogyasztást

A címketervezési pályázatra hatvan grafikus 98 pályamunkája érkezett be. A pályázat szakmai nyertese Novotny Dóra lett „Fesztiválhangulat” című munkájával.

A győztesek a felajánlott pénzdíj mellett fesztiválbelépőket, bort és egy meghívást is kaptak a Tokaj Kereskedőház borászatának meglátogatására. A pályázat záróeseményére július 17-én került sor a GouBa Bazaarban, Budapesten.

Kapcsolódó cikkeink