Magyar élelmiszerek mutatkoznak be Japánban
Az Agrármarketing Centrum nyolcadik alkalommal szervez összefogott magyar megjelenést a Csendes-óceáni térség legjelentősebb kereskedelmi és üzleti rendezvényén a tokiói FOODEX JAPAN Nemzetközi Élelmiszeripari és Ital Szakkiállításon.
A márciusi kiállítás
102 m2-es magyar közösségi standján összesen
11 kiállító vállalat mutatkozik be,
többek között borok, pezsgők, pálinkák
fagyasztott élelmiszerek, méz, libamáj,
fűszerpaprika, édesipari és feldolgozott húsipari
termékek kerülnek bemutatásra. Gráf József
mezőgazdasági miniszter a 2009-es Jubileumi Év
keretében látogat el a kiállításra,
mely az Osztrák-Magyar Monarchia és a Japán
Császárság közötti diplomáciai
kapcsolatok létesítésének 140., valamint
a magyar-japán kétoldalú diplomáciai
kapcsolatok újrafelvételének 50. évfordulóját
ünnepli.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >