Magyar élelmiszerek mutatkoznak be Japánban
Az Agrármarketing Centrum nyolcadik alkalommal szervez összefogott magyar megjelenést a Csendes-óceáni térség legjelentősebb kereskedelmi és üzleti rendezvényén a tokiói FOODEX JAPAN Nemzetközi Élelmiszeripari és Ital Szakkiállításon.
A márciusi kiállítás
102 m2-es magyar közösségi standján összesen
11 kiállító vállalat mutatkozik be,
többek között borok, pezsgők, pálinkák
fagyasztott élelmiszerek, méz, libamáj,
fűszerpaprika, édesipari és feldolgozott húsipari
termékek kerülnek bemutatásra. Gráf József
mezőgazdasági miniszter a 2009-es Jubileumi Év
keretében látogat el a kiállításra,
mely az Osztrák-Magyar Monarchia és a Japán
Császárság közötti diplomáciai
kapcsolatok létesítésének 140., valamint
a magyar-japán kétoldalú diplomáciai
kapcsolatok újrafelvételének 50. évfordulóját
ünnepli.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >