Magyar élelmiszerek mutatkoznak be Japánban
Az Agrármarketing Centrum nyolcadik alkalommal szervez összefogott magyar megjelenést a Csendes-óceáni térség legjelentősebb kereskedelmi és üzleti rendezvényén a tokiói FOODEX JAPAN Nemzetközi Élelmiszeripari és Ital Szakkiállításon.
A márciusi kiállítás
102 m2-es magyar közösségi standján összesen
11 kiállító vállalat mutatkozik be,
többek között borok, pezsgők, pálinkák
fagyasztott élelmiszerek, méz, libamáj,
fűszerpaprika, édesipari és feldolgozott húsipari
termékek kerülnek bemutatásra. Gráf József
mezőgazdasági miniszter a 2009-es Jubileumi Év
keretében látogat el a kiállításra,
mely az Osztrák-Magyar Monarchia és a Japán
Császárság közötti diplomáciai
kapcsolatok létesítésének 140., valamint
a magyar-japán kétoldalú diplomáciai
kapcsolatok újrafelvételének 50. évfordulóját
ünnepli.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >