Magyar élelmiszer innováció a világ legjobbjai között!
A biatorbágyi Biogreen Kft és a németországi Unikornis GmbH példa értékű összefogása teremtette meg a lehetőségét, hogy a február 16-19. között megrendezésre került BioFach 2011. kiállításon egy világszínvonalú hazai projekt sikeresen mutatkozzon be a nemzetközi piacon.
A Biogreen csíra alapú termékekre épülő koncepcióját a magyar származású Kornis András által vezetett kereskedőház mutatta be az idei nürnbergi vásárban.
A vásár Novelty standján, a világ többi újdonságai között, nagy sikerrel és érdeklődéssel szerepeltek a Dr Főglein Ferenc találmányára és kutatásaira épült termékek.
A DrSprout márkanéven bemutatott kiemelkedő minőségű innovatív termékek, hazai alapanyagból készülnek, hazai feldolgozás és hazai munkaerő felhasználásával, hazai stratégia és marketing alapján.
A koncepció egy egyedi hozzáadott értékeken (aktív csírák) alapuló nagy elemszámú preventív márkacsalád, mely egyedülálló a világban. A Biogreen termékeiben meglévő és tudományosan bizonyított, természetes hatóanyagoknak köszönhetően, a csíra alapú élelmiszerek hozzájárulhatnak és kiemelt szerepük van az egészség megőrzés és a betegség megelőzés táplálkozási módszerekkel történő kezelésében.
A DrSprout, pre- és probiotikus, „Probio-Dux” termékcsaládja bekerült a 2011-es újdonságok közé.
A BB12 Bifidobacterium törzset tartalmazó, fermentált bio kölesre épülő, Perfect Level termék egy nagyon korszerű, pre- és probiotikus, napi kiszerelésű (15g) bio élelmiszer, mely úgy működik, mint egy „instant joghurt”. Hozzáadható bármilyen folyadékhoz (víz, tea, tej,…) és azonnal fogyasztható.
A DrSprout termékek nemzetközi képviseletét a német piacon az Unikornis kereskedőház látja el. A forgalmazás azonnal megindúl, de a nagy érdeklődésnek köszönhetően további EU országokban valamint az Egyesült Királyságban és a a tengeren túlon is még az idén kaphatók lesznek a magyar eredetű élelmiszerek.
A Biogreen Kft-ben a DrSprout termékportfólió folyamatos bővítésén dolgoznak és várhatóan, még az év végéig előáll egy 100-150 elemű egyedülálló termékcsoport.
Az innováció nem csak egészségügyi, népegészségügyi szempontból egyedülálló, hanem nemzetgazdasági szempontból is jelentős, mert végre elindúlhat a magas feldolgozottságú, minőségi magyar élelmiszer áruk exportja egy közös márkába szervezve.
A projektgazda, Föglein András elmondása szerint céljuk, hogy a hazai termelőkre és partnerekre alapozva, mielőbb elérjék a havi 400-500 tonna átlagos értékesítési forgalmat, ezzel megalapozva egy stabil európai brand-et.
Ettől az összefogástól mindkét partner nagy lehetőséget és jelentős eredményeket vár, mert a hazai cégnek nagy lehetőség a német piacon való megjelenés és vezérképviselet, az Unikornis GmbH, pedig egy különleges, erős világpiaci potenciállal rendelkező, egyedi portfólió kezelésének lehetőségét szerezte meg ezzel az egüttműködéssel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >