Magyar élelmiszer innováció a világ legjobbjai között!
A biatorbágyi Biogreen Kft és a németországi Unikornis GmbH példa értékű összefogása teremtette meg a lehetőségét, hogy a február 16-19. között megrendezésre került BioFach 2011. kiállításon egy világszínvonalú hazai projekt sikeresen mutatkozzon be a nemzetközi piacon.
A Biogreen csíra alapú termékekre épülő koncepcióját a magyar származású Kornis András által vezetett kereskedőház mutatta be az idei nürnbergi vásárban.
A vásár Novelty standján, a világ többi újdonságai között, nagy sikerrel és érdeklődéssel szerepeltek a Dr Főglein Ferenc találmányára és kutatásaira épült termékek.
A DrSprout márkanéven bemutatott kiemelkedő minőségű innovatív termékek, hazai alapanyagból készülnek, hazai feldolgozás és hazai munkaerő felhasználásával, hazai stratégia és marketing alapján.
A koncepció egy egyedi hozzáadott értékeken (aktív csírák) alapuló nagy elemszámú preventív márkacsalád, mely egyedülálló a világban. A Biogreen termékeiben meglévő és tudományosan bizonyított, természetes hatóanyagoknak köszönhetően, a csíra alapú élelmiszerek hozzájárulhatnak és kiemelt szerepük van az egészség megőrzés és a betegség megelőzés táplálkozási módszerekkel történő kezelésében.
A DrSprout, pre- és probiotikus, „Probio-Dux” termékcsaládja bekerült a 2011-es újdonságok közé.
A BB12 Bifidobacterium törzset tartalmazó, fermentált bio kölesre épülő, Perfect Level termék egy nagyon korszerű, pre- és probiotikus, napi kiszerelésű (15g) bio élelmiszer, mely úgy működik, mint egy „instant joghurt”. Hozzáadható bármilyen folyadékhoz (víz, tea, tej,…) és azonnal fogyasztható.
A DrSprout termékek nemzetközi képviseletét a német piacon az Unikornis kereskedőház látja el. A forgalmazás azonnal megindúl, de a nagy érdeklődésnek köszönhetően további EU országokban valamint az Egyesült Királyságban és a a tengeren túlon is még az idén kaphatók lesznek a magyar eredetű élelmiszerek.
A Biogreen Kft-ben a DrSprout termékportfólió folyamatos bővítésén dolgoznak és várhatóan, még az év végéig előáll egy 100-150 elemű egyedülálló termékcsoport.
Az innováció nem csak egészségügyi, népegészségügyi szempontból egyedülálló, hanem nemzetgazdasági szempontból is jelentős, mert végre elindúlhat a magas feldolgozottságú, minőségi magyar élelmiszer áruk exportja egy közös márkába szervezve.
A projektgazda, Föglein András elmondása szerint céljuk, hogy a hazai termelőkre és partnerekre alapozva, mielőbb elérjék a havi 400-500 tonna átlagos értékesítési forgalmat, ezzel megalapozva egy stabil európai brand-et.
Ettől az összefogástól mindkét partner nagy lehetőséget és jelentős eredményeket vár, mert a hazai cégnek nagy lehetőség a német piacon való megjelenés és vezérképviselet, az Unikornis GmbH, pedig egy különleges, erős világpiaci potenciállal rendelkező, egyedi portfólió kezelésének lehetőségét szerezte meg ezzel az egüttműködéssel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Zárva lesznek a Rossmann üzletek Szenteste
A Rossmann Magyarország idén is szabadnapot biztosít munkatársai számára december…
Tovább olvasom >KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >