Magyar dinnye a szlovéniai és horvátországi SPAR-okban
A SPAR Magyarország közreműködésével idén nyáron Szlovéniában és Horvátországban is élvezhetik a magyar dinnye hamisítatlan ízét. A kiváló minőségű termékével itthon már bizonyított EURO TÉSZ Kft. a szezon indulásával megkezdi a szállítást e két szomszédos országba, a régión belüli SPAR-hálózatot koordináló nemzetközi ASPIAG-on (Austria SPAR International AG) keresztül.
A Békés megye déli részén, Dombegyházán működő EURO TÉSZ Kft. 2006 óta szállít gyümölcsöt a SPAR és INTERSPAR üzletekbe és tavaly több mint 2300 tonnányi görögdinnyével látta el az áruházakat. Az egyenletes jó minőségnek és garantált biztonságnak köszönhetően idén Szlovéniát és Horvátországot is meghódíthatják a magyar termelő görögdinnyéi. A tervek szerint már a következő hónapban megkezdődik az export e két országba.
A SPAR régóta elkötelezett támogatója a magyar dinnyetermesztésnek és mint a korábbi években, idén is számos marketingeszközzel népszerűsíti a gyümölcsöt. Ebben az évben is több üzletében megkóstolható nyáron a hazai dinnye. A vállalat üzletpolitikájának fontos része, hogy minden évben – a magyar dinnye megjelenésekor a piacon – időben leállítja az importot, hogy a boltokban a külföldi gyümölcs ne legyen versenytársa a jobb minőségű hazai görögdinnyének. A gyümölcs népszerűsítése nem csak a vásárlók és a dinnyerajongók, hanem a termesztők érdekében is kiemelten fontos: az utóbbi években fokozatosan növekszik hazánkban a dinnyetermesztés és -fogyasztás, így az ágazat ma sokezer családnak nyújt megélhetést Magyarországon és az export növelésével további munkahelyeket teremthet ez a szektor.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >