Magyar dinnye a szlovéniai és horvátországi SPAR-okban
A SPAR Magyarország közreműködésével idén nyáron Szlovéniában és Horvátországban is élvezhetik a magyar dinnye hamisítatlan ízét. A kiváló minőségű termékével itthon már bizonyított EURO TÉSZ Kft. a szezon indulásával megkezdi a szállítást e két szomszédos országba, a régión belüli SPAR-hálózatot koordináló nemzetközi ASPIAG-on (Austria SPAR International AG) keresztül.
A Békés megye déli részén, Dombegyházán működő EURO TÉSZ Kft. 2006 óta szállít gyümölcsöt a SPAR és INTERSPAR üzletekbe és tavaly több mint 2300 tonnányi görögdinnyével látta el az áruházakat. Az egyenletes jó minőségnek és garantált biztonságnak köszönhetően idén Szlovéniát és Horvátországot is meghódíthatják a magyar termelő görögdinnyéi. A tervek szerint már a következő hónapban megkezdődik az export e két országba.
A SPAR régóta elkötelezett támogatója a magyar dinnyetermesztésnek és mint a korábbi években, idén is számos marketingeszközzel népszerűsíti a gyümölcsöt. Ebben az évben is több üzletében megkóstolható nyáron a hazai dinnye. A vállalat üzletpolitikájának fontos része, hogy minden évben – a magyar dinnye megjelenésekor a piacon – időben leállítja az importot, hogy a boltokban a külföldi gyümölcs ne legyen versenytársa a jobb minőségű hazai görögdinnyének. A gyümölcs népszerűsítése nem csak a vásárlók és a dinnyerajongók, hanem a termesztők érdekében is kiemelten fontos: az utóbbi években fokozatosan növekszik hazánkban a dinnyetermesztés és -fogyasztás, így az ágazat ma sokezer családnak nyújt megélhetést Magyarországon és az export növelésével további munkahelyeket teremthet ez a szektor.
Kapcsolódó cikkeink
Korszerű logisztikai központot nyitott a SPAR Horvátországban
Október 9-én új logisztikai központot nyitott a SPAR a horvátországi…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >