Magyar cégek is részt vesznek a kazahsztáni élelmiszeripari kiállításon
Magyarországról 32 cég mutatkozik be a World Food Kazahsztán rendezvényen november 2. és 4. között – közölte az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. (AMC) szerdán az MTI-vel.
Közép-Ázsia egyik legnagyobb élelmiszeripari kiállításán az idén 36 ország 456 kiállítója ismerteti meg termékeit több mint 5 ezer szakmai látogatóval.
A magyar cégek az AMC standján mutatkoznak be, a Magyar Nemzeti Kereskedőház 12 céget, míg a Fruitmarketing 20 termelői szerveződést képvisel a vásáron négyféle termékkel (meggy, alma, bodza, homoktövis).
A közleményben Baranyi András, Magyarország kazahsztáni nagykövete hangsúlyozta: Kazahsztán számára fontosak a magyar kapcsolatok. Emlékeztetett arra, hogy az idén kezdte működését a Kazah-Magyar Közös Beruházási Alap, amely az Eximbank és a KazAgro Holding közös finanszírozásával 40 millió dolláros alaptőkével jött létre. Az ázsiai országban ez az első nemzetközi befektetési alap, amelynek fő törekvése a magyar technológia alkalmazása a helyi termelésben, és így a közös gyártás elősegítése. A kiállítás ennek az együttműködésnek is fórumot biztosít – tette hozzá.
Lipcsey György az Agrármarketing Centrum igazgatójának tájékoztatása szerint a kiállítás eredményeként a 2017-es Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár (OMÉK) szakmai napjára meghívást kapnak a kazah üzletemberek is, ahol további magyar termékeket ismerhetnek meg. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >