Magyar cégek is részt vesznek a kazahsztáni élelmiszeripari kiállításon
Magyarországról 32 cég mutatkozik be a World Food Kazahsztán rendezvényen november 2. és 4. között – közölte az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. (AMC) szerdán az MTI-vel.
Közép-Ázsia egyik legnagyobb élelmiszeripari kiállításán az idén 36 ország 456 kiállítója ismerteti meg termékeit több mint 5 ezer szakmai látogatóval.
A magyar cégek az AMC standján mutatkoznak be, a Magyar Nemzeti Kereskedőház 12 céget, míg a Fruitmarketing 20 termelői szerveződést képvisel a vásáron négyféle termékkel (meggy, alma, bodza, homoktövis).
A közleményben Baranyi András, Magyarország kazahsztáni nagykövete hangsúlyozta: Kazahsztán számára fontosak a magyar kapcsolatok. Emlékeztetett arra, hogy az idén kezdte működését a Kazah-Magyar Közös Beruházási Alap, amely az Eximbank és a KazAgro Holding közös finanszírozásával 40 millió dolláros alaptőkével jött létre. Az ázsiai országban ez az első nemzetközi befektetési alap, amelynek fő törekvése a magyar technológia alkalmazása a helyi termelésben, és így a közös gyártás elősegítése. A kiállítás ennek az együttműködésnek is fórumot biztosít – tette hozzá.
Lipcsey György az Agrármarketing Centrum igazgatójának tájékoztatása szerint a kiállítás eredményeként a 2017-es Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár (OMÉK) szakmai napjára meghívást kapnak a kazah üzletemberek is, ahol további magyar termékeket ismerhetnek meg. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt a FOODEX, tíz kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Tíz kiállító részvételével, egy 100 négyzetméteres közösségi standmegjelenéssel vesz részt…
Tovább olvasom >Egy kupica bizonytalanság
A válságok, hiányproblémák, infláció ellenére tartják még magukat a kereskedelmi…
Tovább olvasom >Rajonganak a magyar libamájért a Gulfood-on
Huszonhárom kiállítóval, 168 négyzetméteren jelenik meg az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >Ismét jönnek az ökoparadicsomok a Lidl-nél
Április 25-től és május 2-től időszakos jelleggel ismét megtalálhatóak lesznek…
Tovább olvasom >Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia
A Digital-Media Hungary konferencián 15 év után teljesen megújult arculattal…
Tovább olvasom >