Magyar cégek is bemutatkoztak a 14. Kínai Nemzetközi Mezőgazdasági Kiállításon
Magyar termékeket, sertéshúsokat, borokat, állategészségügyi rendszereket és berendezéseket ismerhettek meg az érdeklődők a 14. Kínai Nemzetközi Mezőgazdasági Kiállításon (CATF) Kunmingban – közölte az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. (AMC) kedden az MTI-vel.
A közlemény szerint, a kedden zárult, csaknem 50 országból 200 ezer szakmai látogatót vonzó kiállítás magyar közösségi standján az AMC négy kiállítóval, 36 négyzetméteren várta az érdeklődőket.
Az AMC standján a Hungary-Meat Kft., a Kristinus Borbirtok Kft., a MOONSYST Zrt. mutatta be termékeit, illetve a Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. sanghaji képviselete információs pulttal volt jelen – tették hozzá.
Az 1,3 milliárd lakost ellátó, folyamatosan bővülő kínai piacon jelentős az igény a nemzetközi konyha, az egészséges étkezés és a prémium termékek iránt. Becslések szerin 2020-ra Kína lesz a világ legnagyobb élelmiszer importőre, jelenleg a fogyasztás 20 százaléka származik külföldről – áll a közleményben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Fulladásveszélyes cumik és mérgező esőkabátok: uniós vizsgálat alatt a Temu és a Shein termékáradata
Babacumik, amelyek fulladást okozhatnak, UV-szűrő nélküli napszemüvegek, tiltott vegyi anyagokat…
Tovább olvasom >Vámmentességet kapott több francia konyakmárka Kínában, de nem mindenki örül
Szombattól életbe lépett Kínában az Európai Unióból származó brandy-importra kivetett,…
Tovább olvasom >Kína dömpingellenes intézkedéseket vezet be az unióból importált borpárlatokra
A kínai kereskedelmi minisztérium pénteken dömpingellenes intézkedéseket jelentett be az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Több tízezer rendelést adtak már le a Kifli.hu új kedvezménypogramjában
Alig negyedév alatt érte el a 20 ezer főt a Kifli.hu Xtra…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >