Magyar cégek is bemutatkoztak a 14. Kínai Nemzetközi Mezőgazdasági Kiállításon
Magyar termékeket, sertéshúsokat, borokat, állategészségügyi rendszereket és berendezéseket ismerhettek meg az érdeklődők a 14. Kínai Nemzetközi Mezőgazdasági Kiállításon (CATF) Kunmingban – közölte az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. (AMC) kedden az MTI-vel.
A közlemény szerint, a kedden zárult, csaknem 50 országból 200 ezer szakmai látogatót vonzó kiállítás magyar közösségi standján az AMC négy kiállítóval, 36 négyzetméteren várta az érdeklődőket.
Az AMC standján a Hungary-Meat Kft., a Kristinus Borbirtok Kft., a MOONSYST Zrt. mutatta be termékeit, illetve a Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. sanghaji képviselete információs pulttal volt jelen – tették hozzá.
Az 1,3 milliárd lakost ellátó, folyamatosan bővülő kínai piacon jelentős az igény a nemzetközi konyha, az egészséges étkezés és a prémium termékek iránt. Becslések szerin 2020-ra Kína lesz a világ legnagyobb élelmiszer importőre, jelenleg a fogyasztás 20 százaléka származik külföldről – áll a közleményben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Visszavett agresszív marketingstratégiájából a Temu
Az utóbbi hónapokban jelentős változások történtek a kínai Temu webáruház…
Tovább olvasom >Kínában a vártnál kisebb mértékben emelkedtek a fogyasztói árak márciusban
Kínában 0,1 százalékkal nőttek a fogyasztói árak márciusban éves szinten…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államokban a legmagasabb az e-kereskedelmi penetráció
A Stocklytics.com által bemutatott adatok alapján az e-kereskedelem penetrációja az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >