Magyar borokat értékesít külföldön a Tesco
Magyar borokat értékesít és népszerűsít a Tesco Csehországban, Szlovákiában és Lengyelországban – írja az agrarszektor.hu. Jövő év tavaszától pedig az Egyesült Királyságban is megjelenik majd a Wine Concept ernyőmárka, amely azért jött létre, hogy a Magyarország öt borrégiójából származó borokat egy név alatt tudja értékesíteni a Tesco a külföldi áruházakban.
Kormányzati, kereskedelmi és termelői közreműködéssel népszerűsít és értékesít magyar borokat a Tesco Csehországban, Szlovákiában és Lengyelországban, majd a jövő év tavaszától az Egyesült Királyságban is – közölte Matt Simister, a Tesco-Európa vezérigazgatója. A Külgazdasági és Külügyminisztérium, a Magyar Nemzeti Kereskedőház, a Wine Concept Zrt. és a Tesco-Global Áruházak Zrt. együttműködésében jött létre a Wine Concept ernyőmárka, amely a cseh, a lengyel és a szlovák Tesco-áruházakban eladott magyar borok 12 százalékát adja. A jövő év márciusától-áprilisától pedig a Wine Concept két terméke, egy Chardonnay és egy késői szüretelésű tokaji bor körülbelül 400 Egyesült Királyságbeli Tesco-áruházban válik elérhetővé.
Az utóbbi egy évben az eladott mennyiség már elérte a félmillió palackot, és folyamatosan emelkedik – mondta Petkovics Gábor, a Wine Concept Zrt. értékesítési vezetője. A 22 magyar borrégió, illetve a sok borfajta és pincészet között nehéz kiigazodnia a külföldi borfogyasztóknak, ezért jött létre a Wine Concept ernyőmárka, amely most egy név alatt az ország öt borégiójából (Balaton, Eger, Szekszárd, Tokaj, Villány) 18 különböző típusú palackozott bort foglal magába. (agrarszektor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >