Magyar borokat értékesít külföldön a Tesco
Magyar borokat értékesít és népszerűsít a Tesco Csehországban, Szlovákiában és Lengyelországban – írja az agrarszektor.hu. Jövő év tavaszától pedig az Egyesült Királyságban is megjelenik majd a Wine Concept ernyőmárka, amely azért jött létre, hogy a Magyarország öt borrégiójából származó borokat egy név alatt tudja értékesíteni a Tesco a külföldi áruházakban.
Kormányzati, kereskedelmi és termelői közreműködéssel népszerűsít és értékesít magyar borokat a Tesco Csehországban, Szlovákiában és Lengyelországban, majd a jövő év tavaszától az Egyesült Királyságban is – közölte Matt Simister, a Tesco-Európa vezérigazgatója. A Külgazdasági és Külügyminisztérium, a Magyar Nemzeti Kereskedőház, a Wine Concept Zrt. és a Tesco-Global Áruházak Zrt. együttműködésében jött létre a Wine Concept ernyőmárka, amely a cseh, a lengyel és a szlovák Tesco-áruházakban eladott magyar borok 12 százalékát adja. A jövő év márciusától-áprilisától pedig a Wine Concept két terméke, egy Chardonnay és egy késői szüretelésű tokaji bor körülbelül 400 Egyesült Királyságbeli Tesco-áruházban válik elérhetővé.
Az utóbbi egy évben az eladott mennyiség már elérte a félmillió palackot, és folyamatosan emelkedik – mondta Petkovics Gábor, a Wine Concept Zrt. értékesítési vezetője. A 22 magyar borrégió, illetve a sok borfajta és pincészet között nehéz kiigazodnia a külföldi borfogyasztóknak, ezért jött létre a Wine Concept ernyőmárka, amely most egy név alatt az ország öt borégiójából (Balaton, Eger, Szekszárd, Tokaj, Villány) 18 különböző típusú palackozott bort foglal magába. (agrarszektor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >Már online orvosok is vigyáznak a tescósokra
Júniusban tovább bővítette dolgozói juttatási csomagját a Tesco. A nyár…
Tovább olvasom >További cikkeink
A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >MOHU: Több száz millió forintot adományoztak a visszaváltók
Ünnepélyes keretek között adta át a MOHU a kötelező visszaváltási…
Tovább olvasom >