Magyar borok mutatkoztak be nemzetközi borrendezvényeken
Magyar borok mutatkoztak be Németországban és Csehországban az Agrármarketing Centrum szervezésében.
A ProWein Düsseldorf borászati rendezvényen 36 magyar borászat állította ki 264 féle borát, a jellegzetes magyar fajtákat nemzetközi és magyar szakértők ismertették a mesterkurzusokon 2022. május 15-17. között – közölte az Agrármarketing Centrum (AMC) csütörtökön az MTI-vel.
A közlemény kiemeli: 25 éves múltú kiállításon 2022-ben 62 ország 5700 kiállítója vett részt, és több mint 38 ezer szakmai látogatót vonzott 145 országból. A mesterkurzusok között a magyar borvilágról átfogóan bemutató előadások hangzottak el az illatos fehérektől kezdve, az olaszrizlingen és a furminton át a kadarkáig. Kiemelt szerepet kapott a Tokaji Aszú, a Villányi és a Balatoni borvidék, a kékfrankos, a száraz furmint, a pezsgők és habzóborok is.
A közlemény kitér arra, hogy a magyar borok ezt megelőzően a Wine Prague rendezvényen mutatkoztak be 2022. május 10-11-én Prágában. A hatodik alkalommal megrendezett nemzetközi borvásár elsősorban a szakmai közönséget célozta meg.
Az AMC által szervezett 8 pulton 12 borászat mutatkozott be, emellett a Borkóstoló zónában Angerman László sommelier mutatta be a magyar borokat. Mindkét napon mesterkurzuson is részt vehettek a szakmai látogatók – tájékoztatott az Agrármarketing Centrum. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Egyre népszerűbb hazánkban a halfogyasztás
A karácsonyi halkínálatot és a hazai haltermelés eredményeit mutatták be…
Tovább olvasom >A megújult ProWein mindenkit lázba hoz
„Fedezd fel a holnap ízeit” mottóval, friss és modern megjelenéssel,…
Tovább olvasom >SIAL: fókuszban a fenntartható élvezet
A globális élelmiszeripar legfontosabb eseménye minden páros évben a SIAL,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >