Magyar borok Hongkongban
A novemberben megrendezésre kerülő hongkongi borexpón önálló standja lesz a magyar boroknak, az ITD Hungary és a Magyar Bormarketing Kht. szervezésében.
A közelmúltban hazánkba látogató hongkongi üzletemberek figyelmét leginkább a tokaji édes-, a hazai vörösborok, valamint a magyar kulináris különlegességek keltették fel. A hongkongi cégeknek az ITD Hungary, a Hongkongi Kereskedelemfejlesztési Tanács és a Hongkongi Exportálók Szövetsége szervezett háromnapos üzletember-találkozót. Az ázsiai vendégek a Magyar Bormarketing Kht. kalauzolásával felkeresték Magyarország legfontosabb bortermelő vidékeit. Ázsiában egyre nagyobb a kereslet a borok iránt, miután eltörölték az elsősorban a külföldi borokat terhelő importvámot. 2008-ban hazánk mintegy 50 százalékkal több bort exportált Hongkongba, mint az előző évben. A magyar borok iránti komoly érdeklődést jelzi az is, hogy 2009. május 27-én szándéknyilatkozatot írt alá a két ország a hazai borok hongkongi népszerűsítéséről. Az ITD Hungary 2006-tól kiegészítő jelleggel, 2007-től pedig már önálló programtervvel segíti a magyar borok külpiaci promócióját – írja a Napi Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >