Magyar borok Hongkongban
A novemberben megrendezésre kerülő hongkongi borexpón önálló standja lesz a magyar boroknak, az ITD Hungary és a Magyar Bormarketing Kht. szervezésében.
A közelmúltban hazánkba látogató hongkongi üzletemberek figyelmét leginkább a tokaji édes-, a hazai vörösborok, valamint a magyar kulináris különlegességek keltették fel. A hongkongi cégeknek az ITD Hungary, a Hongkongi Kereskedelemfejlesztési Tanács és a Hongkongi Exportálók Szövetsége szervezett háromnapos üzletember-találkozót. Az ázsiai vendégek a Magyar Bormarketing Kht. kalauzolásával felkeresték Magyarország legfontosabb bortermelő vidékeit. Ázsiában egyre nagyobb a kereslet a borok iránt, miután eltörölték az elsősorban a külföldi borokat terhelő importvámot. 2008-ban hazánk mintegy 50 százalékkal több bort exportált Hongkongba, mint az előző évben. A magyar borok iránti komoly érdeklődést jelzi az is, hogy 2009. május 27-én szándéknyilatkozatot írt alá a két ország a hazai borok hongkongi népszerűsítéséről. Az ITD Hungary 2006-tól kiegészítő jelleggel, 2007-től pedig már önálló programtervvel segíti a magyar borok külpiaci promócióját – írja a Napi Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >