Magyar borok és ínyencségek Spanyolországban
Első alkalommal szervez közösségi megjelenést az Agrármarketing Centrum (AMC) a madridi Salón Internacional Del Club De Gourmets nemzetközi vendéglátóipari szakkiállításon.
A március 31 és április
2-a között zajló rendezvény nemcsak
Spanyolország, de Európa egyedülálló
„delicatessen” kiállítása, amelyen
Magyarország igazi tradicionális ínyencségei
(tokaji, libamáj, szalámi) mellett a magyar
konyhaművészet is bemutatkozik.
Az AMC az elmúlt években
nyitott a spanyol piac felé, melynek eredményeként
az El Corte Inglés láncba közel 100 terméket
listáztak be ideiglenesen. Az áruházlánc
azóta több magyar gyártóval vette fel újra
a kapcsolatot. A kiállítási részvétel
tovább mélyítheti a spanyol-magyar
élelmiszeripari kapcsolatokat és illeszkedik a Magyar
Gazdasági Évad elnevezésű rendezvénysorozatba.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >