Magyar borok és ínyencségek Spanyolországban
Első alkalommal szervez közösségi megjelenést az Agrármarketing Centrum (AMC) a madridi Salón Internacional Del Club De Gourmets nemzetközi vendéglátóipari szakkiállításon.
A március 31 és április
2-a között zajló rendezvény nemcsak
Spanyolország, de Európa egyedülálló
„delicatessen” kiállítása, amelyen
Magyarország igazi tradicionális ínyencségei
(tokaji, libamáj, szalámi) mellett a magyar
konyhaművészet is bemutatkozik.
Az AMC az elmúlt években
nyitott a spanyol piac felé, melynek eredményeként
az El Corte Inglés láncba közel 100 terméket
listáztak be ideiglenesen. Az áruházlánc
azóta több magyar gyártóval vette fel újra
a kapcsolatot. A kiállítási részvétel
tovább mélyítheti a spanyol-magyar
élelmiszeripari kapcsolatokat és illeszkedik a Magyar
Gazdasági Évad elnevezésű rendezvénysorozatba.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >