Magyar borok és ínyencségek Spanyolországban
Első alkalommal szervez közösségi megjelenést az Agrármarketing Centrum (AMC) a madridi Salón Internacional Del Club De Gourmets nemzetközi vendéglátóipari szakkiállításon.
A március 31 és április
2-a között zajló rendezvény nemcsak
Spanyolország, de Európa egyedülálló
„delicatessen” kiállítása, amelyen
Magyarország igazi tradicionális ínyencségei
(tokaji, libamáj, szalámi) mellett a magyar
konyhaművészet is bemutatkozik.
Az AMC az elmúlt években
nyitott a spanyol piac felé, melynek eredményeként
az El Corte Inglés láncba közel 100 terméket
listáztak be ideiglenesen. Az áruházlánc
azóta több magyar gyártóval vette fel újra
a kapcsolatot. A kiállítási részvétel
tovább mélyítheti a spanyol-magyar
élelmiszeripari kapcsolatokat és illeszkedik a Magyar
Gazdasági Évad elnevezésű rendezvénysorozatba.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >