Magyar borok és ínyencségek Spanyolországban
Első alkalommal szervez közösségi megjelenést az Agrármarketing Centrum (AMC) a madridi Salón Internacional Del Club De Gourmets nemzetközi vendéglátóipari szakkiállításon.
A március 31 és április
2-a között zajló rendezvény nemcsak
Spanyolország, de Európa egyedülálló
„delicatessen” kiállítása, amelyen
Magyarország igazi tradicionális ínyencségei
(tokaji, libamáj, szalámi) mellett a magyar
konyhaművészet is bemutatkozik.
Az AMC az elmúlt években
nyitott a spanyol piac felé, melynek eredményeként
az El Corte Inglés láncba közel 100 terméket
listáztak be ideiglenesen. Az áruházlánc
azóta több magyar gyártóval vette fel újra
a kapcsolatot. A kiállítási részvétel
tovább mélyítheti a spanyol-magyar
élelmiszeripari kapcsolatokat és illeszkedik a Magyar
Gazdasági Évad elnevezésű rendezvénysorozatba.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >