Magazin: Heineken ludens
Két márkáját is a bennünk élő homo ludensre építve, közösségi játékokkal népszerűsíti a Heineken.
A Soproni Mindenki nevet a végén játékában a résztvevők egyenként vagy csapatban mérhetik össze szerencséjüket – vagy éppen balsorsukat –, és az nyer, aki virtuálisan a leggyorsabban körbejárja az országot a Soproni kupakokba rejtett betűit kigyűjtve. A játékosok útját járművek segítik (bicikli, kigyulladt kék busz, lovaskocsi) a kupakokat pedig egy Balsorskártya húzásával lehet megszerezni vagy éppen elveszteni.
A Heineken a játékot a brand bemutatásával köti össze. A márka és az egyre divatosabb szabadulós játékokra épülő Pániq-szoba vállalkozás közös játékában március közepéig 18 éves kor felett lehet részt venni, és valamiféle „időutazás” élményét megtapasztalni, hiszen a játékosokra bízott küldetés megoldásához múltbeli ismeretekre is szükség van. Állítólag az alkalmazott sok új elektronikai és játékelem – fejtörőkkel, csavarokkal és rejtélyekkel fűszerezve – meglepetéseket szerez a gyakorlott szabadulócsapatoknak is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >Változások az alkoholreklámozási szabályokban 2024. január 1-től
2024. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az alkoholreklámozás terén,…
Tovább olvasom >