Magazin: Heineken ludens
Két márkáját is a bennünk élő homo ludensre építve, közösségi játékokkal népszerűsíti a Heineken.
A Soproni Mindenki nevet a végén játékában a résztvevők egyenként vagy csapatban mérhetik össze szerencséjüket – vagy éppen balsorsukat –, és az nyer, aki virtuálisan a leggyorsabban körbejárja az országot a Soproni kupakokba rejtett betűit kigyűjtve. A játékosok útját járművek segítik (bicikli, kigyulladt kék busz, lovaskocsi) a kupakokat pedig egy Balsorskártya húzásával lehet megszerezni vagy éppen elveszteni.
A Heineken a játékot a brand bemutatásával köti össze. A márka és az egyre divatosabb szabadulós játékokra épülő Pániq-szoba vállalkozás közös játékában március közepéig 18 éves kor felett lehet részt venni, és valamiféle „időutazás” élményét megtapasztalni, hiszen a játékosokra bízott küldetés megoldásához múltbeli ismeretekre is szükség van. Állítólag az alkalmazott sok új elektronikai és játékelem – fejtörőkkel, csavarokkal és rejtélyekkel fűszerezve – meglepetéseket szerez a gyakorlott szabadulócsapatoknak is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >