Magazin: Heineken ludens
Két márkáját is a bennünk élő homo ludensre építve, közösségi játékokkal népszerűsíti a Heineken.

A Pániq-szoba a szabadulós játékokra épül
A Soproni Mindenki nevet a végén játékában a résztvevők egyenként vagy csapatban mérhetik össze szerencséjüket – vagy éppen balsorsukat –, és az nyer, aki virtuálisan a leggyorsabban körbejárja az országot a Soproni kupakokba rejtett betűit kigyűjtve. A játékosok útját járművek segítik (bicikli, kigyulladt kék busz, lovaskocsi) a kupakokat pedig egy Balsorskártya húzásával lehet megszerezni vagy éppen elveszteni.
A Heineken a játékot a brand bemutatásával köti össze. A márka és az egyre divatosabb szabadulós játékokra épülő Pániq-szoba vállalkozás közös játékában március közepéig 18 éves kor felett lehet részt venni, és valamiféle „időutazás” élményét megtapasztalni, hiszen a játékosokra bízott küldetés megoldásához múltbeli ismeretekre is szükség van. Állítólag az alkalmazott sok új elektronikai és játékelem – fejtörőkkel, csavarokkal és rejtélyekkel fűszerezve – meglepetéseket szerez a gyakorlott szabadulócsapatoknak is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: a SZÉP-kártya a nyarat követően sem lassít, szeptemberben közel 33,2 milliárd forintot költöttek az emberek, 7 százalékkal többet, mint tavaly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Visszatér a Hooters: újra a legendás pincérnők adják a márka lényegét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Chez mélyhűtő!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
