Magazin: Heineken ludens
Két márkáját is a bennünk élő homo ludensre építve, közösségi játékokkal népszerűsíti a Heineken.
A Soproni Mindenki nevet a végén játékában a résztvevők egyenként vagy csapatban mérhetik össze szerencséjüket – vagy éppen balsorsukat –, és az nyer, aki virtuálisan a leggyorsabban körbejárja az országot a Soproni kupakokba rejtett betűit kigyűjtve. A játékosok útját járművek segítik (bicikli, kigyulladt kék busz, lovaskocsi) a kupakokat pedig egy Balsorskártya húzásával lehet megszerezni vagy éppen elveszteni.
A Heineken a játékot a brand bemutatásával köti össze. A márka és az egyre divatosabb szabadulós játékokra épülő Pániq-szoba vállalkozás közös játékában március közepéig 18 éves kor felett lehet részt venni, és valamiféle „időutazás” élményét megtapasztalni, hiszen a játékosokra bízott küldetés megoldásához múltbeli ismeretekre is szükség van. Állítólag az alkalmazott sok új elektronikai és játékelem – fejtörőkkel, csavarokkal és rejtélyekkel fűszerezve – meglepetéseket szerez a gyakorlott szabadulócsapatoknak is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >