Magazin: Újabb boltok használhatják a SuperStore logót!
A Trade magazin idén is versenyezni hívta a Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontokat. A SuperStore versenyen olyan helyek indultak eséllyel, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is.
Fontos kritériuma volt a kiírásnak, hogy fizikai megjelenése is legyen az adott pályázatban szereplő értékesítési pontnak, vagyis csak webshoppal rendelkező egységek nem pályázhattak. Az üzletek profiljában nem volt megkötés, lehetőséget kapott minden működő kategória, az élelmiszerbolttól a ruházati bolton át a nemzeti dohányboltokig éppúgy, mint a patikák és gyártói márkaboltok is. Nevezhettek tulajdonosok vagy bérlők, építészek, dizájnerek, kivitelezők, közösen vagy önállóan.
A 2019. évi versenyre a korábbi évekhez nagyon hasonlóan, 29 pályázat érkezett, a szakmai zsűri pedig mindegyiket szövegesen és pontozással is értékelte. A június 30-ig benyújtott pályázatokat elbíráló zsűriben helyet foglalt dr. Mandel Katalin, a Franchise Szövetség főtitkára, Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára, Fekete Zoltán, a Magyar Márkaszövetség főtitkára, Vágyi Erik, a Nielsen Piackutató Kft. értékesítési igazgatója, Csiby Ágnes, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke, Németh Péter egyetemi tanár, Harcos Andrea, a Kantar-Hofmann kutatási igazgatója, Havasiné Kátai Ildikó, a Trade Marketing Klub alapító tagja és Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője.
A magas színvonalú pályamunkák 2019. szeptember 16–20. között bemutatásra kerültek az FMCG-piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencia helyszínén is, ahol öt nap alatt a jelenlévő 750 részt vevőnek is volt lehetősége megtekinteni a pályázatokról készült prezentációkat digitális totemoszlopon. Az eredményhirdetésre 2019. szeptember 19-én, a konferencia gálavacsoráján került sor, átadva az okleveleket és a kiemelkedő teljesítményt szimbolizáló porcelán aranytömböket.
A SuperStore verseny pályázói közül a legjobb értékeléssel végzett értékesítési pontok képviselői átvehették a Store of the Year Hungary 2019 díjat is.
Idén először különdíjak átadására is sor került, mivel a szakmai zsűri úgy ítélte meg, hogy ezek a pályázatok a saját kategóriájukban elért eredményen túl, egyes értékelési szempontokban a legjobb eredményt érték el, és példaértékűek.
Az idei pályázóink ismét közönségszavazáson vettek részt Facebook-felületünkön, melyre közel 9000 szavazat érkezett. A győztesek az elnyert címeket korlátlan ideig, de kizárólag évszám megjelölésével használhatják.
Gratulálunk a nyerteseknek!
DíJAZOTTAK
Store of the Year és Szupermarket kategória győztes: Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.
Pályamunka megtekinthető: 1011 Budapest, Batthyány tér 5–6.
XXI. SZÁZADI ÁRUHÁZ PATINÁS KÜLSŐBEN
Store of the Year és Szakbolt-Non Food kategória győztes: BENU Magyarország Kft.
Pályamunka megtekinthető: 1191 Budapest, Üllői út 201., Shopmark
BENU/SHOPMARK GYÓGYSZERTÁR
Különdíjas: AUCHAN BUDAÖRS (Auchan Retail Magyarország )
Pályázati kategória: Hipermarket
Pályamunka megtekinthető: 2040 Budaörs, Sport u. 2–4.
AUCHAN BUDAÖRS, ahol az élményközpontú vásárlásé a főszerep
Különdíjas: REÁL ALFA SZUPERMARKET (Reál Hungária Élelmiszer Kft.)
Pályázati kategória: Szupermarket
Pályamunka megtekinthető: 1116 Budapest, Kondorosi út 6.
REÁL ALFA SZUPERMARKET
Kapcsolódó cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >