Magazin: Új generációs szolgáltatás
Augusztusban a Sziget Fesztiválon debütált a METRO új szolgáltatása, amely METRO MAX néven a teljes magyar vendéglátás maximális minőségű kiszolgálását tűzte zászlójára. A rendezvényen részt vevő vendéglátóipari egységek a kitelepült METRO MAX központban tölthették fel folyamatosan árukészleteiket.
– Az új szolgáltatás a METRO Kereskedelmi Kft. legnagyobb beruházása az elmúlt évtizedben, amely az ország egyik legnagyobb rendezvényén mutatkozik be. Kiszállítási szolgáltatásunk új generációja biztosítja profi vendéglátós partnereinknek a legszélesebb áruházi választékot, a legfrissebb húsoktól édesvízi és tengeri haltermékeken át a hazai és egzotikus zöldségekig, kiváló minőségben, szigorú nyomon követés mellett – mondta el Horváth Imre a METRO vezérigazgatója.
A METRO MAX 4500 m2 alapterületével – amelyből 1800 m2 hűtött – ötezer cikkel, 81 fős munkavállalói csapattal szolgálja ki vásárlóit; húsfeldolgozó üzeme például az árut a kívánt formára dolgozza fel. A teljes hűtési lánc és a visszakövethetőség mellett működő rendszer jelenleg Budapesten indul el, jövő év elején pedig országossá bővül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mi a bioélelmiszerek realitása a közétkeztetésben?
A Magyar Biokultúra Szövetség a bioélelmiszerek közétkeztetésbe kerüléséért indított aláírásgyűjtése…
Tovább olvasom >Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves összevetésben
Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves…
Tovább olvasom >Nagybevásárlás az építkezés szünetében – A nap képe
„Visszamegyek, de előtte még otthon le kell borítanom a cuccot.”…
Tovább olvasom >