Magazin: Új generációs szolgáltatás
Augusztusban a Sziget Fesztiválon debütált a METRO új szolgáltatása, amely METRO MAX néven a teljes magyar vendéglátás maximális minőségű kiszolgálását tűzte zászlójára. A rendezvényen részt vevő vendéglátóipari egységek a kitelepült METRO MAX központban tölthették fel folyamatosan árukészleteiket.
– Az új szolgáltatás a METRO Kereskedelmi Kft. legnagyobb beruházása az elmúlt évtizedben, amely az ország egyik legnagyobb rendezvényén mutatkozik be. Kiszállítási szolgáltatásunk új generációja biztosítja profi vendéglátós partnereinknek a legszélesebb áruházi választékot, a legfrissebb húsoktól édesvízi és tengeri haltermékeken át a hazai és egzotikus zöldségekig, kiváló minőségben, szigorú nyomon követés mellett – mondta el Horváth Imre a METRO vezérigazgatója.
A METRO MAX 4500 m2 alapterületével – amelyből 1800 m2 hűtött – ötezer cikkel, 81 fős munkavállalói csapattal szolgálja ki vásárlóit; húsfeldolgozó üzeme például az árut a kívánt formára dolgozza fel. A teljes hűtési lánc és a visszakövethetőség mellett működő rendszer jelenleg Budapesten indul el, jövő év elején pedig országossá bővül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >