Magazin: Tudd, kivel játszol!
Az amerikai Közérdekű Tudományok Központja a közelmúltban ultimátumot intézett a McDonald’s-hez: amennyiben az nem hagy fel a Happy Meal-típusú, a gyerekek manipulálását célzó promócióval, úgy bíróságon támadják meg őket ezért a gyakorlatért. A gyorsétterem-lánc óriási összegeket költ a Happy Meal reklámkommunikációjára: az utolsó ismert, 2006-os adatok szerint csak az USA piacán 520 millió dollárt költöttek a menühöz adott játékok hirdetéseire. Bár a témában azóta is ellentmondóak a jogászok állásfoglalásai, de a gyorsétterem-láncokat a rosszoldalra állító háború idején idővel akár sikerrel is járhat Dávid harca Góliát ellen. Mert milyen az élet? – cikkecskénk összeállítása után jött a hír: Los Angelesben betiltották a Happy Meal árusítását. Tegyük hozzá, azóta azt is hallottuk, hogy a tiltást is sokan támadják – még az érintett szülő között is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tajvan 5 legizgalmasabb desszertje 2025-ben – A nap videója
Adnak a látványra, az biztos! A videóért katt a képre!…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >