Magazin: Tudd, kivel játszol!
Az amerikai Közérdekű Tudományok Központja a közelmúltban ultimátumot intézett a McDonald’s-hez: amennyiben az nem hagy fel a Happy Meal-típusú, a gyerekek manipulálását célzó promócióval, úgy bíróságon támadják meg őket ezért a gyakorlatért. A gyorsétterem-lánc óriási összegeket költ a Happy Meal reklámkommunikációjára: az utolsó ismert, 2006-os adatok szerint csak az USA piacán 520 millió dollárt költöttek a menühöz adott játékok hirdetéseire. Bár a témában azóta is ellentmondóak a jogászok állásfoglalásai, de a gyorsétterem-láncokat a rosszoldalra állító háború idején idővel akár sikerrel is járhat Dávid harca Góliát ellen. Mert milyen az élet? – cikkecskénk összeállítása után jött a hír: Los Angelesben betiltották a Happy Meal árusítását. Tegyük hozzá, azóta azt is hallottuk, hogy a tiltást is sokan támadják – még az érintett szülő között is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az MTÜ válaszai a vendéglátóhely-üzlettípusok bejelentésével kapcsolatos leggyakrabban felmerülő kérdésekre
A december 22-én kihirdetett 634/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet értelmében…
Tovább olvasom >Rangos elismerés az ÖMKi tájfajta paradicsompalántáinak!
Február 25-én, online közvetítés formájában került sor az idei Highlights…
Tovább olvasom >Március 12-ig lehet nevezni a Magyarország étele 2021 szakácsversenyre
Március 12-ig lehet nevezni a Magyarország étele 2021 szakácsversenyre, amelyre…
Tovább olvasom >