Magazin: Tányérok Instagramra

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 07. 07. 08:07

Ha a vendég szereti fotózni az ételünket, az nekünk reklám is, nemcsak megtiszteltetés. Segítsük hát őt a fényképezéshez szükséges körülmények megteremtésével!

Horeca_Nagyvilag_Instagram

Meg is teszik ezt sokan a vendéglátásban: az interneten havonta olvashatunk új és újabb híreket arról, hogyan használják fel különféle éttermek az Instagramban rejlő reklámlehetőségeket. Megfelelő megvilágítású helyeket kínálnak a fotózni kívánóknak, a „Hét Instagramja” típusú versenyeket bonyolítanak, saját Instagram-accountot vagy -hashtaget indítanak, de akad, aki menüjének fotóit is így terjeszti.

Minderre még egy lapáttal rátesz a tel-avivi Catit étterem, amely a helyi Carmel borászattal együttműködésben instagramozásra alkalmas tányérokat fejlesztett ki és készíttetett. Az egyik úgy lett kialakítva, hogy megfelelő háttérként szolgáljon, a másik pedig tengelye körül forgatható – és mindkettőhöz rögzíthető a fényképkészítéshez használt telefon. Mindez a tapasztalatok szerint többnyire még az éttermi fotózásért nem rajongó vendégeket is motiválja.

Kapcsolódó cikkeink