Magazin: Tányérok Instagramra
Ha a vendég szereti fotózni az ételünket, az nekünk reklám is, nemcsak megtiszteltetés. Segítsük hát őt a fényképezéshez szükséges körülmények megteremtésével!
Meg is teszik ezt sokan a vendéglátásban: az interneten havonta olvashatunk új és újabb híreket arról, hogyan használják fel különféle éttermek az Instagramban rejlő reklámlehetőségeket. Megfelelő megvilágítású helyeket kínálnak a fotózni kívánóknak, a „Hét Instagramja” típusú versenyeket bonyolítanak, saját Instagram-accountot vagy -hashtaget indítanak, de akad, aki menüjének fotóit is így terjeszti.
Minderre még egy lapáttal rátesz a tel-avivi Catit étterem, amely a helyi Carmel borászattal együttműködésben instagramozásra alkalmas tányérokat fejlesztett ki és készíttetett. Az egyik úgy lett kialakítva, hogy megfelelő háttérként szolgáljon, a másik pedig tengelye körül forgatható – és mindkettőhöz rögzíthető a fényképkészítéshez használt telefon. Mindez a tapasztalatok szerint többnyire még az éttermi fotózásért nem rajongó vendégeket is motiválja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Hargita megye lesz Európa Gasztronómiai Régiója 2027-ben
2027-ben Hargita megye viseli majd az Európa Gasztronómiai Régiója címet…
Tovább olvasom >Mit neveznek összefogásnak?
Nagyon szép szakmai összefogás példája volt, amit az idei dunai…
Tovább olvasom >