Magazin: Tányérok Instagramra
Ha a vendég szereti fotózni az ételünket, az nekünk reklám is, nemcsak megtiszteltetés. Segítsük hát őt a fényképezéshez szükséges körülmények megteremtésével!
Meg is teszik ezt sokan a vendéglátásban: az interneten havonta olvashatunk új és újabb híreket arról, hogyan használják fel különféle éttermek az Instagramban rejlő reklámlehetőségeket. Megfelelő megvilágítású helyeket kínálnak a fotózni kívánóknak, a „Hét Instagramja” típusú versenyeket bonyolítanak, saját Instagram-accountot vagy -hashtaget indítanak, de akad, aki menüjének fotóit is így terjeszti.
Minderre még egy lapáttal rátesz a tel-avivi Catit étterem, amely a helyi Carmel borászattal együttműködésben instagramozásra alkalmas tányérokat fejlesztett ki és készíttetett. Az egyik úgy lett kialakítva, hogy megfelelő háttérként szolgáljon, a másik pedig tengelye körül forgatható – és mindkettőhöz rögzíthető a fényképkészítéshez használt telefon. Mindez a tapasztalatok szerint többnyire még az éttermi fotózásért nem rajongó vendégeket is motiválja.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fontos megmutatni a vallásturisztikai helyszíneket, ezért indult el a Peregrinus platform
Magyarország kormánya fontosnak tartja megmutatni Székelyföld vallásturisztikai helyszíneit, és anyagi…
Tovább olvasom >Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz Erdélybe
Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz a csíksomlyói…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >