Magazin: Támogatóként Lyonban
Aki látta a Bocuse d’Or lyoni döntőjét vagy annak internetes közvetítését, nem egyhamar felejti el a Convotherm
nevet, merthogy a cég volt a verseny főszponzora, logója még a szakácssapkákat is díszítette. A helyszínen szurkolt a termék magyarországi forgalmazója, a Coninvest Kft.
ügyvezetője is. Kertész Mirjam beszámolt élményeiről olvasóinknak, többek között felfedve annak a bizonyos rossz sütőbeállításnak a hátterét is.
Nagy élmény a verseny idején Lyonban lenni, ilyenkor valóban minden a gasztronómiáról szól. Dugig tele van minden étterem, és gyakran botlik az ember a szakácsvilág elitjébe. A hangulat a csarnokban is remek, nekem pedig az átlagnál is izgalmasabb volt olasz férjem oldalán (aki szállodájában maga is főz) figyelni az eseményeket, két csapatnak is szurkolhattam.
Ha úgy tetszik, akár egy harmadik csapatot is magaménak mondhattam, a Convothermét, hiszen nemcsak, hogy támogattuk a hazai döntőt kombipárolóinkkal, amin Széll Tamás kiharcolta a továbbjutást, de a márka mind a brüsszeli elődöntő, mind a lyoni döntő főszponzora is volt. Le voltam nyűgözve, hogy a Convotherm, amely minőségi termékeit más marketingeszközzel nem is nagyon kommunikálja, mekkora szerepet vállalt a verseny nemzetközi eseményeinek támogatásában.
Sajnos az országos szintűekében nem, ez vezetett közvetve a magyar versenyző körete egyik elemének elrontásához is. A Coninvest itthon ugyanis a legmodernebb kombipárolót bocsátotta Széll Tamás rendelkezésére, és csak Brüsszelben tudtuk meg, hogy ott és Lyonban egy olyan korábbi modell van beépítve, amelyen a hőfokot nem gombnyomással kell beállítani, azaz ő csak az elődöntő után kezdhetett dolgozni a versenyen is használt kombipárolóval. Utólag, kissé már megnyugodva, Tamás szerencsére már úgy nyilatkozott, hogy emiatt nem vesztettek helyezést.
Gratulálok a francia győzteseknek, bár az én kedvenceim, persze a magyarokon és olaszokon kívül, a japánok voltak. A mieink eredménye csodálatos – kint nem is érzékeltem, mennyi magyar lehetett része ennek a helyszínen is. Utána itthon rengeteg partnerünket hallottam büszkén mondani: „Ott voltam!” Nagy dolog ez a szakma szempontjából! n
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Kemény leánybúcsúk kelléke – A nap videója
És még a mixer is cifrázza! A videóért katt a…
Tovább olvasom >