Magazin: Szép és informatív
Mi alapján választ a fogyasztó az üzletek néha már értelmezhetetlenül nagy borválasztékából? Első gondolata az ár és a borász(at) nevétől várt minőség, de marketingszakértők szerint óriási a jelentősége annak is, hogy a címkén keresztül mennyire tud azonosulni a termékkel.
A borcímke esztétikumát és a lényeges információkat kombinálja palackjain egy sokadik generációs fiatal magyar borász, Gelencsér Gergő, a Gelencsér Szőlőbirtok és Pincészet tulajdonosa. A wine eye Balaton sorozatában készült borok címkéin a ma – nemcsak a borok, de általában az FMCG-ben megjelenő termékek csomagolásának területén – trendi grafikai stílusban jelenteti meg a bor ízére, illatára jellemző gyümölcsök, növények képét. A rajzok egyszerre hatnak a vevő tudatára és tudatalattijára, aki így, szerintünk, a hasonlóak közül nagyobb eséllyel választja e terméket. Ugyancsak ritka megoldás: az üveget teljesen nem körbeérő egyetlen címke tartalmazza a has- és hátcímkén megjelentetni kötelező adatokat. A reduktív technológiával készült, 1350–1500 forint árú italok Gergő családtagjainak neveiről vagy éppen azok jelentéséről kapták fantázianevüket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >Változások az alkoholreklámozási szabályokban 2024. január 1-től
2024. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az alkoholreklámozás terén,…
Tovább olvasom >