Magazin: Szép és informatív
Mi alapján választ a fogyasztó az üzletek néha már értelmezhetetlenül nagy borválasztékából? Első gondolata az ár és a borász(at) nevétől várt minőség, de marketingszakértők szerint óriási a jelentősége annak is, hogy a címkén keresztül mennyire tud azonosulni a termékkel.
A borcímke esztétikumát és a lényeges információkat kombinálja palackjain egy sokadik generációs fiatal magyar borász, Gelencsér Gergő, a Gelencsér Szőlőbirtok és Pincészet tulajdonosa. A wine eye Balaton sorozatában készült borok címkéin a ma – nemcsak a borok, de általában az FMCG-ben megjelenő termékek csomagolásának területén – trendi grafikai stílusban jelenteti meg a bor ízére, illatára jellemző gyümölcsök, növények képét. A rajzok egyszerre hatnak a vevő tudatára és tudatalattijára, aki így, szerintünk, a hasonlóak közül nagyobb eséllyel választja e terméket. Ugyancsak ritka megoldás: az üveget teljesen nem körbeérő egyetlen címke tartalmazza a has- és hátcímkén megjelentetni kötelező adatokat. A reduktív technológiával készült, 1350–1500 forint árú italok Gergő családtagjainak neveiről vagy éppen azok jelentéséről kapták fantázianevüket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >