Magazin: Szép és informatív
Mi alapján választ a fogyasztó az üzletek néha már értelmezhetetlenül nagy borválasztékából? Első gondolata az ár és a borász(at) nevétől várt minőség, de marketingszakértők szerint óriási a jelentősége annak is, hogy a címkén keresztül mennyire tud azonosulni a termékkel.
A borcímke esztétikumát és a lényeges információkat kombinálja palackjain egy sokadik generációs fiatal magyar borász, Gelencsér Gergő, a Gelencsér Szőlőbirtok és Pincészet tulajdonosa. A wine eye Balaton sorozatában készült borok címkéin a ma – nemcsak a borok, de általában az FMCG-ben megjelenő termékek csomagolásának területén – trendi grafikai stílusban jelenteti meg a bor ízére, illatára jellemző gyümölcsök, növények képét. A rajzok egyszerre hatnak a vevő tudatára és tudatalattijára, aki így, szerintünk, a hasonlóak közül nagyobb eséllyel választja e terméket. Ugyancsak ritka megoldás: az üveget teljesen nem körbeérő egyetlen címke tartalmazza a has- és hátcímkén megjelentetni kötelező adatokat. A reduktív technológiával készült, 1350–1500 forint árú italok Gergő családtagjainak neveiről vagy éppen azok jelentéséről kapták fantázianevüket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Durva áremelkedés jöhet: akár 1000 forinttal is drágulhat egy doboz cigaretta
Komoly drágulás fenyegeti a dohányosokat Magyarországon: az Európai Bizottság új…
Tovább olvasom >