Magazin: Segítettek a vendéglátósok
Több mint 20 étterem és kávézó segítette az ausztráliai Adelaide-ben egy helyi szervezet reklámkampányát, amelynek szlogenje ez volt: Foglalj helyet és válts nézőpontot. A rendkívül kreatív, ütős és mindemellett olcsó akció célja a gerincsérültekre és az ezt okozó balesetekre való figyelemfelhívás volt, a vendéglátóhelyeknek mindössze teraszszékeire kellett két-két kartonkeretet feltenniük.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Beérkeztek az első pályázatok a kistelepülések italüzleteinek 3 milliós támogatására
Beérkeztek az első pályázatok a kistelepülések italüzleteinek 3 milliós támogatására,…
Tovább olvasom >Harmadik lett a Tokaji borvidék fenntartható turisztikai projektje egy világversenyen
A természet és táj kategóriában harmadik lett a Tokaji borvidék…
Tovább olvasom >