Magazin: Segítettek a vendéglátósok
Több mint 20 étterem és kávézó segítette az ausztráliai Adelaide-ben egy helyi szervezet reklámkampányát, amelynek szlogenje ez volt: Foglalj helyet és válts nézőpontot. A rendkívül kreatív, ütős és mindemellett olcsó akció célja a gerincsérültekre és az ezt okozó balesetekre való figyelemfelhívás volt, a vendéglátóhelyeknek mindössze teraszszékeire kellett két-két kartonkeretet feltenniük.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >