Magazin: Saját márkák előnyben
Az európai kiskereskedelmi élelmiszerpiac 30 százalékát teszik ki a sajátmárkás termékek az EuroCommerce és a European Retail Round Table riportja szerint.
A tanulmány négy fő területet vizsgált. Milyen előnyöket tudnak nyújtani a sajátmárkás termékek a vásárlóknak? Miként hatnak a versenyre? A kiskereskedő cégek miként tartanak lépést az innováció területén? A kis- és középvállalkozásokra milyen hatással vannak a sajátmárkás termékek?
Az összefoglaló végül arra a következtetésre jutott, hogy a döntéshozóknak nem lenne szabad a sajátmárkás termékekre mint tisztességtelen üzleti gyakorlatra tekinteni. Christian Verschueren az EuroCommerce igazgatója elmondta:
– A vásárlók pozitívan állnak a sajátmárkás termékekhez, bíznak bennük és hűségesek, rendszeresen megveszik őket. Bár a vevők elsődleges szempontja továbbra is az ár, egyre inkább figyelnek a minőségre, és vágynak arra, hogy az aktuális igényeiknek leginkább megfelelő terméket választhassák. Megfelelő választékkal, mely prémiumkategóriában és gazdaságos kiszerelésben is kínál termékeket, a kiskereskedői márkák valódi értéket adnak a vásárlói igények kielégítéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Klímapolitikai Intézet: az élelmiszerek további drágulását okozhatja a klímaváltozás
A klímaváltozás jelentős hatást gyakorol a világ mezőgazdaságára, a környezeti…
Tovább olvasom >Idén korábban kezdődött a dinnyeszezon
Idén a szokásosnál két héttel korábban élvezhetjük már a kiváló…
Tovább olvasom >MBH Bank: A kiskereskedelem lehet az idei növekedés egyik támasza
A kiskereskedelem egyike azoknak a területeknek, amelyeken keresztül a lakosság…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >