Magazin: Otthon is professzionális szépségápolás
Az idén 20 éves Alveola Kft. a kozmetikusok márkás termékekkel való ellátásával kezdte pályafutását. A vevők otthoni szépségápolási igényének erősödését hamar észlelték, így saját portfólió kialakításába fogtak, és a ma már jól ismert X-Epil termékekkel az otthoni szőrtelenítés, az intimhigiénia és a terhességi tesztek szegmenseinek meghatározó szereplői. A kezdetekről, a jelenről és a tervekről kérdeztük Szóráth Tamás ügyvezetőt.
– Az Alveola Kft. indulásakor, 20 évvel ezelőtt a kereskedelem teljesen más volt, mint napjainkban. A kereslet és kínálat egyértelműen a kereslet irányába mutatott. A magyar piacon nem igazán voltak magas minőségű nyugati termékek. Bár szépen lassan szivárogtak az országba, de kiegészítő szolgáltatással együtt, raktárról, tudatos stratégiával még nem sok cég árulta őket. Én a kedvező piaci lehetőségeket kihasználva, azt, hogy a piac éhezik a divatos márkákra, indítottam el tevékenységemet, melyben nagy segítségemre voltak az itthon és külföldön élő családtagjaim – kezdi a múlt felidézését Szóráth Tamás, az Alveola Kft. ügyvezetője.
Teljes körű szolgáltatások
A cég indulásakor a tevékenység egyértelműen a professzionális kozmetikai piacra, a kozmetikusok kiszolgálására korlátozódott.
– Legfőbb tervünk a teljes körű kiszolgálás volt, ezzel partnereinknek egy igen széles portfóliót biztosítottunk, így egy helyről tudtak csaknem mindent beszerezni. Mára az Alveola ennek a speciális, sokszereplős piacnak egyik legmeghatározóbb szereplőjévé vált – hangsúlyozza Szóráth Tamás.
A kozmetikusvilág trendjeinek megismerése adta az ötletet, hogy az otthoni szépségápolás területére saját gyártású, magas minőségű, hazai termékcsaládokat fejlesszenek ki, vagyis az ott megtalálható termékek egy részét a lakossági kereskedelmi gyakorlatba ültessék át.
X-Epil márka született
– Mi egyszerűen nyitott szemmel jártunk. A ma már piacvezetők közé sorolható X-Epil márkájú szőrtelenítő termékcsaládunk létrehozásakor például elsőként mutattuk be Magyarországon az otthon használatos gyantázószettet, mely értékesítési volumenében ma is az élvonalba tartozik. Az X-Epil márka további fejlődése már tudatos tervezésnek köszönhető, így a piaci igényeknek megfelelően keltettük életre az X-Epil intimo és X-Epil terhességi tesztek sorozatát – sorolja a sikerlépéseket az ügyvezető, aki legfőbb tevékenységének az új termékek megalkotását, tehát a termékfejlesztést tartja.
Hitvallása, hogy a számok választ adnak mindenre. Az Alveolánál folyamatosan mérik, kutatják ügyfeleik és a piac vásárlási szokásait. Figyelik az egyes iparághoz tartozó termékcsoportok eladási volumeneit, és ha belépési pontot látnak, akkor cselekszenek.
– Nem ritka, hogy egy-egy, ügyféltől bejövő igényre már másnap kész választ adunk. A statisztikáknak megfelelően alakítjuk mindennapjainkat, és nagy hangsúlyt fektetünk a gyorsaságra is. A JimJams bőrápoló családunk megalkotásakor is a piac hazai gyártású, kiváló ár-érték arányú termékek iránti igényére adtunk választ – emeli ki a folyamatos fejlesztés fontosságát Szóráth Tamás.
Tovább a felfedezések útján
Az Alveola megalapításakor a kezdeti célkitűzés egy olyan cég megalkotása volt, amely értékeket képvisel és tudásával, termékeivel egyediséget kínál vásárlóinak, mind a professzionális, mind a lakossági szegmensben.
– A megalakulás óta ez a célom folyamatosan csiszolódott, a piaci körülményekhez mérten változott. Nagyon fontosnak tartom a hazai márkás termékek fejlesztését és gyártását – vallja a jelen és jövő iránt egyaránt elkötelezett vezető.
Ennek és a magas minőséget első helyre helyező hozzáállásnak köszönhetően az X-Epil szőrtelenítő, intimhigiéniás termékcsalád, a JimJams Beauty arc- és testápolók, a Solanie professzionális bőrápolók és az Alveola cég többi termékei is egyre sikeresebbek itthon. Folyamatosan újabb és újabb szegmenseket fedeznek fel és céljuk ma már nemcsak a hazai, hanem a nemzetközi piac meghódítása is.
Titkuk a nyitott szem és az újdonságok iránti érdeklődés, valamint a szakértelembe, tudatosságba és az aktív figyelembe vetett hit. Az Alveola csapata tudja, köszöni és nagyra értékeli ügyfeleiknek a cégbe vetett 20 éves bizalmat. Hosszú távon elkötelezettek az iránt, hogy ezt a bizalmat megtartsák és tovább építsék a jövőben is.
– Legfontosabb számunkra, hogy régi és új partnereink mindig számíthassanak az Alveolára, mint legfőbb szépségipari partnerükre – mondja zárszavában Szóráth Tamás.(x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >