Magazin: Mit szeretünk az étteremben?
Egy éttermi látogatás elsősorban az evésről és az ivásról szól, de emellett érint számos más tényezőt is; a konyha látványát, a többiekkel való érintkezést, a terítéket és a mosdóban szerzett benyomásokat – vélik a professzionális higiéniai termékeket forgalmazó Tork szakértői. A márka felmérést készíttetett több mint 3000 éttermi vendég bevonásával, amelynek legérdekesebb eredményeit olvasóinkkal is megosztjuk.
A belsőépítészeti kialakítás és a teríték fontos szerepet játszik. 10 válaszadóból 6-nak nagy, illetve nagyon nagy elvárásai voltak a belsőépítészeti kialakítás és a teríték tekintetében, és 10-ből 8-an úgy vélik, az éttermeknek jobban oda kellene figyelniük a teríték minőségére. A vendégek alaposan megnézik az étterem belső kialakítását – sok szempontot figyelnek meg, beleértve a mennyezet részleteit, a bútorok designját és a virágokat.
Az ételek és italok előkészítésének részletei is nagyon érdeklik a vendégeket. Kétharmaduk nagyra értékeli, ha láthatja, hogyan készítik elő az ételt a nyitott konyhában, és még több vendég (67 százalék) számára fontos, hogy módja legyen megítélni a konyha tisztaságát és higiéniáját.
A mosdó színvonala: 10-ből 9 válaszadó szerint fontos, hogy a mosdók legalább olyan színvonalat képviseljenek, mint az étkezési terület. A lassú kiszolgálás után a mosdók tisztasága egyben a második leggyakoribb szempont, amellyel a vendégek általában elégedetlenek éttermi látogatásaik során. Itt a részletek is igen fontossá válnak. Például ha a vécépapír, papírtörülköző és szappan csúcsminőségű, akkor ez a válaszadók 30 százalékának az élményét javítja, és 10-ből 6-an mindenképpen elvárják, hogy a mosdóban csúcsminőségű termékek legyenek.
Fontos a figyelmes, szakértő és vidám személyzet. Amint egy pincér elhalad az asztal mellett, a vendégek legtöbbször azonnal ránéznek. A legfontosabb elvárás, hogy a pincér legyen figyelmes (73 százalék). Ellenkező esetben, ha a személyzet udvariatlan vagy goromba, akkor 67 százalék lebeszéli ismerőseit az étteremről. Ezenkívül 10 válaszadóból 4 úgy találta, hogy az éttermi személyzet általában stresszesnek tűnik, és 45 százalék több borravalót adna, ha azt látná, hogy a személyzet jókedvű.
Kapcsolódó cikkeink
Nemcsak a hulladékot csökkentik, időt is megtakarítanak a belső mag nélküli toalettpapírok
Megkönnyíti az épületfenntartók és létesítménymenedzserek életét, hogy egyetlen, belső mag…
Tovább olvasom >Új kutatás-fejlesztési központot hoz létre a svéd Essity
A svéd Essity új higiéniai papírtermékekre szakosodó kutatás-fejlesztési központba invesztál…
Tovább olvasom >Körforgásos gyártás, pazarlásmentes tervezés: a higiéniai piacon nem csak üres jelszó a fenntarthatóság
A vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak a környezettudatos működésre, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >