Magazin: Megjelenés több dimenzióban
Feltehetően a vendéglátó-ipari berendezéseket és eszközöket forgalmazó svéd Vega cégnek nem volt korlátlan büdzséje, amikor arról kellett dönteni, hogyan jelenjenek meg méltó módon a skandináv régió legfontosabb gasztronómiai szakkiállításán, a Gastronordon. Az is lehet, hogy az évekre előre lefoglalt kiállítási területen csak ennyi helyet tudtak nekik biztosítani.
Akármi is volt az ok, a Vegánál nem a terület túlzsúfolása mellett döntöttek, hanem terjeszkedni kezdtek felfelé. Stabil falat építettek, és az asztalokat, székeket, rajtuk pedig a tányérokat, poharakat a majdnem függőleges síkra erősítették. Nem volt látogató, aki nem állt meg legalább pár pillanatra standjuk mellett, mint ahogy a csészékből összeállított pszeudocsillárok is vonzották minden arra járó tekintetét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >