Magazin: Megjelenés több dimenzióban
Feltehetően a vendéglátó-ipari berendezéseket és eszközöket forgalmazó svéd Vega cégnek nem volt korlátlan büdzséje, amikor arról kellett dönteni, hogyan jelenjenek meg méltó módon a skandináv régió legfontosabb gasztronómiai szakkiállításán, a Gastronordon. Az is lehet, hogy az évekre előre lefoglalt kiállítási területen csak ennyi helyet tudtak nekik biztosítani.
Akármi is volt az ok, a Vegánál nem a terület túlzsúfolása mellett döntöttek, hanem terjeszkedni kezdtek felfelé. Stabil falat építettek, és az asztalokat, székeket, rajtuk pedig a tányérokat, poharakat a majdnem függőleges síkra erősítették. Nem volt látogató, aki nem állt meg legalább pár pillanatra standjuk mellett, mint ahogy a csészékből összeállított pszeudocsillárok is vonzották minden arra járó tekintetét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
IFFA 2025: A hús- és fehérjeipar vezető világvására
A frankfurti IFFA szakvásár a nemzetközi hús- és fehérjeipar legnagyobb…
Tovább olvasom >Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >