Magazin: Megjelenés több dimenzióban
Feltehetően a vendéglátó-ipari berendezéseket és eszközöket forgalmazó svéd Vega cégnek nem volt korlátlan büdzséje, amikor arról kellett dönteni, hogyan jelenjenek meg méltó módon a skandináv régió legfontosabb gasztronómiai szakkiállításán, a Gastronordon. Az is lehet, hogy az évekre előre lefoglalt kiállítási területen csak ennyi helyet tudtak nekik biztosítani.
Akármi is volt az ok, a Vegánál nem a terület túlzsúfolása mellett döntöttek, hanem terjeszkedni kezdtek felfelé. Stabil falat építettek, és az asztalokat, székeket, rajtuk pedig a tányérokat, poharakat a majdnem függőleges síkra erősítették. Nem volt látogató, aki nem állt meg legalább pár pillanatra standjuk mellett, mint ahogy a csészékből összeállított pszeudocsillárok is vonzották minden arra járó tekintetét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >